A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Дашівський ліцей Дашівської селищної ради

Орієнтовний план підвищення кваліфікації на 2022 рік

 

ФАХОВІ КУРСИ

 

№ з/п

 

 

Категорія слухачів

Очна форма навчання

 

 

 

 

 

І. КЕРІВНІ ТА ПЕДАГОГІЧНІ КАДРИ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

 

(30 год.)

На базі ВАБО

У синхронному режимі

к-ть слухачів

к-ть слухачів

  1.  

 

Директори закладів загальної середньої освіти  І-ІІІ ступенів (зі стажем роботи понад 5 років)

 

 

  1.  

 

Директори закладів загальної середньої освіти  І-ІІІ ступенів (зі стажем роботи до 5 років)

 

 

  1.  

 

Директори закладів загальної середньої освіти  І-ІІІ ступенів (новопризначені – перший рік роботи)

 

 

  1.  

 

Директори закладів загальної середньої освіти  І-ІІ ступенів (новопризначені – перший рік роботи)

 

 

  1.  

9

Заступники директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти  І-ІІІ ступенів (зі стажем  роботи понад 5 років)

 

Легка С. Б.

  1.  

15

Заступники директорів шкіл з виховної роботи

 

 

 

- зі стажем роботи до 5 років

 

 

 

- зі стажем  роботи понад 5 років

 

Бачило Н.М.

  1.  

17

Вихователі груп продовженого дня

 

 

 

-  вищої категорії

 

 

 

- першої категорії

 

 

 

- другої категорії

 

 

 

- які проходять курси вперше, спеціалісти

 

 

  •  
  • за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого спеціаліста або бакалавра

 

Пундик Т. Л.

  1.  

19

Керівники гуртків за напрямами

 

 

  •  
  • декоративно-ужитковий

 

 

  •  
  • інтелектуально-технічний

 

 

  •  
  • художньо-естетичний

 

 

  •  
  • музично-естетичний (вокал, хореографія, театр)

 

 

  •  
  • еколого-натуралістичний

 

 

  •  
  • військово-патріотичний, спортивний, туристично-краєзнавчий

 

Пойта Я.А.

  •  
  • інші (вказати)

 

 

  1.  

21

Учителі  української мови та літератури закладів загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів

 

 

 

- методисти, старші вчителі, вищої категорії

 

 

 

- першої категорії

 

Казмірчук О.В.

 

- другої категорії

 

 

 

- які проходять курси вперше, спеціалісти

 

 

  1.  

23

Учителі  зарубіжної літератури закладів загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів

 

 

 

- методисти, старші вчителі, вищої категорії

 

Герасимчук О.І

Мельник Н.В.

 

- першої категорії

 

 

 

- другої категорії

 

 

 

- які проходять курси вперше, спеціалісти

 

 

  1.  

24

Учителі англійської мови

 

 

 

- методисти, старші вчителів, вищої категорії

 

 

  •  
  • першої категорії

 

Синчук О.Л.

Чорномаз Т.Р.

 

-  другої категорії

 

 

 

- які проходять курси вперше, спеціалісти, нефахівці

 

 

  1.  

29

Учителі фізики та астрономії

 

 

 

 

- методисти, старші вчителі, вищої категорії

 

Кульков О.П.

 

 

- першої категорії

 

 

 

 

- другої категорії

 

 

 

 

- які проходять курси вперше, спеціалісти

 

Ремінна О.О.

  1.  

31

Учителі математики закладів загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів

 

 

 

- методисти, старші вчителі, вищої категорії

 

Швець Н.І.

Мазур О.Ф.

 

- першої категорії

 

 

 

- другої категорії

 

 

  •  
  • які проходять курси вперше, спеціалісти

 

 

  1.  

34

Учителі хімії

 

 

 

- методисти, старші вчителі, вищої категорії

 

 

 

- першої категорії

 

Горбатюк І.В.

 

- другої категорії

 

 

 

- які проходять курси вперше, спеціалісти

 

 

  1.  

35

Учителі географії

 

 

 

- методисти, старші вчителі, вищої категорії

 

Ємсенко О.В.

 

- першої категорії

 

 

 

- другої категорії

 

 

 

- які проходять курси вперше, спеціалісти

 

 

  1.  

36

Учителі географії та природознавства

 

 

 

- методисти, старші вчителі, вищої категорії

 

Швець В.Р.

 

- першої категорії

 

 

 

- другої категорії

 

 

 

- які проходять курси вперше, спеціалісти

 

 

  1.  

41

Учителі історії та правознавства

 

 

 

- методисти, старші вчителі, вищої категорії

 

 

 

- першої категорії

 

 

 

- другої категорії

 

 

 

- які проходять курси вперше, спеціалісти

 

Драч М. Л.

  1.  

43

Учителі початкових класів НУШ

 

 

  •  
  • з проблеми «Діяльнісний підхід у щоденних практиках педагогів  початкової школи» (учителі початкових класів, які пройшли навчання за базовими типовими програмами МОН, І та ІІ цикли)

 

 

Осецька Т.А.

Пономаренко С

Косенко Н.М.

Левкун Л.О.

Хоменко Н.І.

  •  
  • другі класи 2022/2023 н.р., за базовою типовою програмою МОН – І цикл

 

 

Місяць В.В.

Дяченко Н.В.

  •  
  • треті класи 2022/2023 н.р., за базовою типовою програмою МОН – ІІ цикл

 

Панасенко  ІВ

  •  
  • четверті класи 2022/2023 н.р., за базовою типовою програмою МОН – ІІ цикл

 

Боровська ІВ

  1.  

44

Учителі образотворчого мистецтва

 

 

 

- методисти, старші вчителі, вищої категорії

 

Пічкур Л.М.

 

- першої категорії

 

 

 

- другої категорії

 

 

 

- які проходять курси вперше, спеціалісти

 

 

  1.  

49

Учителі фізичної культури

 

 

 

- методисти, старші вчителі, вищої категорії

 

 

 

- першої категорії

 

 

 

- другої категорії

 

Синиця Д. І.

  1.  

52

Учителі захисту України (жін.)

 

Горелкіна О. С.

  1.  

72

Учителі-логопеди, вчителі розвитку мовлення всіх типів закладів загальної середньої освіти

 

Ящук К.М.

  1.  

 

Практичні психологи

 

 

             

ТЕМАТИЧНІ  ТА  АВТОРСЬКІ  КУРСИ     (30 год.)

________________________________________________________________________________________________________________________

(територіальна громада)

 

Тема

Категорія слухачів

Відповідальні

Очна форма навчання

На базі ВАБО

У синхронному режимі

к-ть осіб

к-ть осіб

  1.  

3

Сучасна історична й публіцистична література у застосуванні до курсу історії в НУШ

Учителі історії, правознавства та громадянської освіти

Струкевич О.К., д.іст.н., професор, завідувач  кафедри філології та гуманітарних наук

 

Поліщук К.О.

  1.  

14

Мовленнєві компетентності педагогічних працівників у контексті НУШ

Усі категорії педагогічних працівників

П’яст Н.Й., к.філол.н., доцент кафедри філології та гуманітарних наук;          Кущ О.П.,  к.філол.н., доцент кафедри філології та гуманітарних наук

 

Пашківська А.А.

  1.  

15

Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів до ЗНО з української мови та літератури

Учителі української мови та літератури

П’яст Н.Й., к.філол.н., доцент кафедри філології та гуманітарних наук;                                            Ткачук Т.П., к.філол.н., доцент кафедри філології та гуманітарних наук;                                              Нежданова Л.І., викладач кафедри філології та гуманітарних наук

 

Кирпач В.В.

Мичак І.С.

  1.  

 

Мовленнєва компетентність сучасного педагога

Усі категорії педагогічних працівників

Нежданова Л.І., викладач кафедри філології та гуманітарних наук

 

 

 

  1.  

33

Тренінг за методикою Інтел "Навчання для майбутнього" (ІКТ у навчальних проєктах)

Усі категорії педагогічних працівників

Матохнюк Л.О., д.психол.н., професор, завідувач кафедри психології;

Пойда С.А., к.пед.н., старший викладач кафедри управління та адміністрування.

 

Легкий С. П.

Мартинюк І.В.

  1.  

38

Психологічне консультування учасників освітнього процесу

Практичні психологи, соціальні педагоги, асистенти вчителів

Яцюк М.В., к.психол.н., доцент кафедри психології

 

Дяченко О.А.

Кулик О.М.

  1.  

39

Саморегуляція деструктивних психічних станів учасників освітнього процесу

Практичні психологи, соціальні педагоги, асистенти вчителів

Яцюк М.В., к.психол.н., доцент кафедри психології

 

Іванець Т.І.

  1.  

45

Особливості використання технологій навчання в освітньому процесі НУШ

Усі категорії педагогічних працівників

Семко М.І., к.пед.н., доцент кафедри управління та адміністрування

 

Остаповець Т.М.

  1.  

50

Комунікативна компетентність сучасного педагога: педагогічна риторика, культура мовлення, красномовство

Усі категорії педагогічних працівників

Жаровська О.П., к.пед.н., старший викладач  кафедри психолого-педагогічної освіти та соціальних наук

 

 

Хворостян К. В.

  1.  

53

Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі

Усі категорії педагогічних працівників

Маляр О.І., к.психол.н., доцент, старший викладач кафедри психолого-педагогічної освіти та соціальних наук

 

Висоцька А. В.

  1.  

60

Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації

Усі категорії педагогічних працівників

Кузьменко Ю.В., к.психол.н., доцент кафедри психолого-педагогічної освіти та соціальних наук;

Маляр О.І., к.психол.н., доцент, старший викладач кафедри психолого-педагогічної освіти та соціальних наук

 

Сметанюк О.Е.

  1.  

61

Класний керівник в сучасному освітньому процесі

Класні керівники

Коц О.І., завідувач відділу виховної роботи

 

Сторожук Д. Р.

  1.  

69

Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ

Усі категорії педагогічних працівників

Лесик О.В., завідувач відділу інформаційних технологій та видавничої діяльності

 

Мазур К.О.

  1.  

71

Особливості викладання фізичної культури в початкових класах в контексті НУШ

Учителі фізичної культури

Гусєв В.Г., завідувач відділу військово-патріотичного виховання,  основ здоровя та фізичної культури

 

Серветник Ю. В.

  1.  

72

Особливості   уроку захисту України та військово-патріотичне виховання  в сучасних умовах

Учителі захисту України

Гусєв В.Г., завідувач відділу військово-патріотичного виховання,  основ здоровя та фізичної культури

 

Серветник В. М.

                                      

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора