МО вчителів англійської мови
ПЛАН РОБОТИ
МО ВЧИТЕЛІВ
АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
НА 2023- 2024 Н. Р.
Методична тема об’єднання:
«Формування та розвиток ключових компетентностей здобувачів освіти на уроках англійської мови та у позакласній діяльності».
ГОЛОВНІ ЗАВДАННЯ РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ.
- Забезпечувати виконання вимог оновлених навчальних програм та Держстандарту базової та повної середньої освіти.
- Забезпечувати нормативність мовлення та досягнення рівнів навченості визначених базовими навчальними програмами ; формувати та розвивати соціокультурну та соціолінгвістичну компетенції учнів.
- Організовувати та розвивати самостійну комунікативно-пізнавальну діяльність та науково-дослідницьку роботу учнів. Формувати та розвивати ключові життєві компетентності учнів шляхом інтегрованості змісту уроку.
- Забезпечувати органічне поєднання всіх видів мовленнєвої діяльності учнів на уроках англійської мови. Організовувати збалансоване взаємопов‘язане навчання всіх видів мовленнєвої діяльності.
- Вдосконалювати професійну компетентність вчителів шляхом їх самоосвіти, курсової підготовки, участі в різних методичних заходах.
- Забезпечувати високий методичний рівень проведення уроків. Продовжувати вивчати та запроваджувати сучасні інноваційні технології навчання
- Вивчати, узагальнювати, запроваджувати елементи передового педагогічного досвіду.
- Створювати умови позитивної мотивації навчання, сприятливі психологічні умови для учнів на уроках англійської мови.; таку іншомовну атмосферу на уроках, що спонукає до мовлення.
- Створювати рівні умови рівного доступу до здобуття учнями якісної освіти.
- Зорієнтувати навчання на особистість учня з урахуванням його вікових особливостей та опори на вже здобутий досвід учня з метою спонукання його до таких навчальних прийомів , як аналіз, логічне розмірковування , порівняння тощо.
- Поєднувати навчальну роботу на уроках з позакласною роботою з метою підвищення вмотивованості вивчення англійською мовою
Напрямки роботи МО
- Навчання та виховання особистості засобами англійської мови.
- Вивчення нормативних документів, що регламентують педагогічну діяльність вчителя.
- Підвищення педагогічної та фахової майстерності вчителя.
- Дослідницька робота вчителя за методичною проблемою.
- Робота з обдарованими дітьми.
- Діагностична та навчально-коригуюча робота з учнями.
ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОБЛЕМИ:
- Вивчати нормативні документи та методичні рекомендації, що регламентують викладання іноземної мови.
- Здійснювати вивчення методичних рекомендацій освітній установ різного рівня, здобутків передової наукової методології.
- Ознайомлюватися з новими методичними ідеями у фаховому журналі та іншій методичній літературі, під час семінарів-практикумів, вебінарів то що.
- Вивчати та впроваджувати елементи ПД в практику роботи.
- Удосконалювати методику проведення різних типів уроків, в тому числі інтегрованих та нетрадиційних як офлайн так і онлайн.
- Стимулювати навчальну активність учнів на уроках шляхом застосування проблемних та пошукових форм навчальної діяльності.
- Запроваджувати інноваційні технології в навчально-виховному процесі на уроках іноземної мови.
- Забезпечувати комплексність уроків англійської мови через збалансоване та раціональне поєднання усіх аспектів мовленнєвої діяльності учнів та міжпредметні зв’язки.
- Поєднувати навчальну роботу з учнями на занятті та позакласну роботу. Залучати учнів та вчителів до спільної пошукової творчої роботи.
- Організувати та вдосконалити роботу з обдарованими дітьми.
- Приділяти увагу навчальним технологіям орієнтованим на збереження здоров'я дітей.
- Організувати навчання дітей в середній та старшійшколі – з урахуванням ключових змін до оновлених навчальних програм з англійської мови.
- Удосконалювати індивідуальну самостійну роботу вчителя з самоосвітньої проблеми.
- Систематично вивчати «слабкі місця» учнів. Здійснювати моніторинг прогресу в усуненні прогалин учнів у вивченні англійської мови (консультпункти).
- Тематика засідань МО
№ |
Тематика засідань |
Дата |
Відповідальний |
|
Засідання № 1 Аналіз роботи методичного об’єднання за 2022-23 навчальний рік. Проблематика та завдання на 2023/2024 навчальний рік. Затвердження плану роботи МО на 2023-24 навчальний рік, зважаючи на період воєнного стану в Україні. Методичні рекомендації на 2023-2024 навчальний рік, включно питання безпеки, всеукраїнської хвилини мовчання, психологічної хвилини, тощо. Створення завдань для діагностичних контрольних робіт у форматі НМТ для учнів 6-9 класу. Використання Платформи Нові знання. Ознайомлення з інструкцією з ведення класного журналу 1-11кл. Єдині вимоги щодо ведення зошитів. Оцінювання учнів. Рекомендації по календарно-тематичному плануванню на наступний навчальний рік. Огляд новинок навчально – методичної літератури, наукових статтей. Самоосвіта та підвищення професійної майстерності вчителів в межах проблеми методичного об’єднання. Про роботу з молодими спеціалістами. Взаємовідвідування уроків. Складання планів самоосвіти. Участь у міських семінарах, всеукраїнських вебінарах. Участь у міжнародних проєктах, конкурсах. Рекомендації МОН щодо організації роботи в умовах воєнного стану, санітарно-гігієнічні вимоги. Різне. |
23.08.2023 |
Голова МО Синчук О. Л.
Вчителі МО |
|
Засідання № 2 Консультації з обдарованими учнями, підготовка до І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з англїйської мови. Опрацювання рекомендацій з підготовки учнів до олімпіад. Затвердження завдань. Підготовка та проведення першого етапу олімпіади з англійської мови . Опрацювання новинок методичної літератури, інтернет – ресурсів. Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови та підготовка до участі у ІІ-ІІІ етапах олімпіад. Навчальні програми для 5-х класів НУШ (характеристика, обговорення і затвердження). Електронний журнал і щоденник - обмін досвідом. Реалізація діяльнісного підходу в умовах Нової української школи. Використання освітніх технологій у викладанні англійської мови. Про проведення атестації вчителів англійської мови. Оцінювання учнів 5-6-х класів. Подолання освітніх втрат. Різне. |
25.10.2023 |
Голова МО Синчук О. Л. Вчителі МО
Пашківська А.А.
Синчук О. Л. Чорномаз Т. Р
Синчук О. Л.
|
|
Засідання № 3 Аналіз участі учнів у І, ІІ етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад з англійської мови. Участь у Всеукраїнських конкурсах. Про результати моніторингу навчальних досягнень учнів, семестрових контрольних робіт. Про особливості організації оцінювання навчальних досягнень учнів у 5-6-х класах НУШ. Гурткова робота. Планування методичної роботи на наступний семестр. Розгляд, підготовка до погодження календарного планування 1-11 класів, календарного планування та для організації індивідуального навчання згідно з навчальними програмами. Різне. |
10.01.2024 |
Голова МО Синчук О. Л.
Вчителі МО |
|
Засідання № 4 Про програму НМТ з англійської мови. Підготовка учнів 11 класів до НМТ 2024 Пробне НМТ. Поповнення портфоліо вчителів. Професійна компетентність учителя. Самоосвіта вчителів ліцею. Участь у вебінарах, семінарах, майстер-класах. Розгляд матеріалів з досвіду роботи вчителів, які атестуються. Підготовка та проведення творчих звітів вчителів, які атестуються у 2024 році. Різне. |
27.03.2024 |
Голова МО Чорномаз Т. Р.
Вчителі МО |
|
Засідання № 5 Про результати моніторингу навчальних досягнень учнів, семестрових контрольних робіт. Аналіз гурткової роботи учнів ліцею. Підготовка методичних розробок. Поповнення портфоліо вчителів. Підсумки методичної роботи вчителів МО за 2023-24 навчальному році. Шляхи подолання недоліків. Планування методичної роботи на наступний навчальний рік. Аналіз роботи колективу над єдиною науково-методичною проблемою ліцею в 2023-2024 н.р. Стан виконання навчальних програм. Аналіз роботи колективу з питання впровадження нових Державних стандартів освіти. Обмін думками та пропозиціями щодо складання плану роботи МО та планування методичної роботи на наступний навчальний рік. Різне. |
22.05.2024 |
Голова МО Синчук О. Л.
Вчителі МО |
Принципи здійснення роботи з обдарованими дітьми.
- Повага до бажання дитини працювати самостійно та вміння утримуватись від втручання в процес творчої діяльності.
- Надання дитині можливості вільного вибору галузі прикладання сил і методів в досягненні мети.
- Індивідуальне застосування навчальної програми в залежності від особистості учнів.
- Створення умов для конкретного втілення творчих ідей.
- Надання права вносити свій вклад в загальну справу групи.
- Створення ситуацій, при яких учень, який не проявляє особливих успіхів у навчанні має можливість тісного спілкування з більш здібними учнями.
- Заохочення роботи над проектами, запропонованими самими учнями.
- Заохочення максимального залучення в спільну діяльність.
- Схвалення результатів діяльності дітей будь-якій галузі з метою пробудити бажання випробувати себе в інших видах діяльності.
- Підкреслення позитивного значення індивідуальних відмінностей.
- Поважання потенційних можливостей відстаючих.
- Здатність переконати учнів, що вчитель є їх однодумець.