A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Дашівський ліцей Дашівської селищної ради

ЗВІТ Резніченко С.С., директора Дашівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Дашівської селищної ради за 2021-2022 н.р.

ЗВІТ

Резніченко С.С., директора Дашівської загальноосвітньої школи

І-ІІІ ступенів Дашівської селищної ради

за 2021-2022 н.р.

 

Онлайн-конференція                           18.00                                  06.06.2022 р.

 

Дашівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Дашівської селищної ради ­­­– це сучасний заклад, що забезпечує здобуття якісної загальної середньої освіти, сприяє зміцненню інтелектуального потенціалу підростаючого покоління, забезпечує збереження фізичного, психічного та духовного здоров’я дитини. Школа спрямовує всі зусилля на підготовку до майбутнього учнів, які зможуть протягом життя самостійно навчатися та вдосконалюватися.

 

Адреса закладу: вул Центральна, 22., смт Дашів.

Контактні телефони: (02345) 3-25-75.

E-mail: dashevshkola@ukr.net

Офіційний сайт: http://dashiv.school.org.ua/

ЄДРПОУ: 26241965

Нормативні документи, що регламентують діяльність закладу:

  • Статут школи, затверджений Дашівською селищною радою  (рішення від 16.08.2017 року № 196);
  • виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб, підприємців та громадянських формувань (дата державної реєстрації: 26.11.2021р.; номер запису: 1001521070016000052).
  • сертифікат правомірності проведення освітньої діяльності № 000954, виданий установою «Вінницька регіональна експертна рада з питань ліцензування та атестації навчальним закладів»» відповідно до розпорядження голови Вінницької обласної державної адміністрації від 27.03.2018 року №242;

Потужність закладу:  540 учнів.

Ліцензований обсяг:

  • початкова освіта – 321;
  • базова освіта – 341;
  • повна загальна середня освіта – 78.

 

 

 

Кількісні показники 2021-2022 н.р.

Мова навчання

українська

Кількість класів: 

школа І ступеня      - 10

школа ІІ ступеня    - 12

школа ІІІ ступеня   - 3

Всього:                      25

Загальне число учнів закладу:

школа І ступеня   – 186 учні

школа ІІ ступеня  – 248 учнів

школа ІІІ ступеня – 65 учнів

Всього: 497 учні

Середня наповнюваність класів – 20 учнів

       

Структура 2021-2022 навчального року:

І  семестр – з 01 вересня  2021 року по 29 грудня 2021 року;

ІІ семестр – з 13 січня 2022 року по 31 травня 2022 року.

Упродовж навчального року для учнів проводяться канікули:

осінні – з 25 жовтня  2021 року по 29 листопада  2021 року;

зимові – з 29 грудня 2021 року по 12 січня 2022 року;

весняні – з 28 лютого 2022 року по 13 березня 2022 року.

 

 

І. Освітнє середовище закладу

 

Досягти місії закладу в підготовці успішних особистостей, забезпечити перебування дитини в сучасному комфортному освітньому середовищі педагогам допомагають клопітка праця, досвід, прагнення до вдосконалення.

За такий короткий період та в такий важкий час, будучи на посаді директора школи, наш заклад став переможцем обласного конкурсу в рамках проєкту «Технологічне Майбутнє Вінниччини», отримавши 10  наборів робототехніки -наші учні матимуть змогу опанувати основи робототехніки, програмування та інноваційного підприємництва. Цей проєкт реалізується завдяки Міністерству розвитку громад та територій України, Вінницькій обласній військовій адміністрації, Європейському Союзу, Вінницькому обласному центрі технічної творчості учнівської молоді, IT-Association Vinnytsia.

Наш заклад – цьогоріч був переможцем конкурсів різних рівнів:

Вважаю, що успішне управління закладом залежить від активної та творчої участі педагогів, ефективної взаємодії та роботи у команді, реалізації принципів дитиноцентризму та педагогіки партнерства. У своїй діяльності керувалася нормативно-правовою базою, посадовими обов’язками, документами, що регламентують роботу директора закладу загальної середньої освіти:

  • Конституція України;
  • Конвенція про права дитини; 
  • Положення концепції Нової Української Школи;
  • Закони України «Про освіту», «Про   повну загальну середню освіту»;
  • Закон України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності»;
  • Державні стандарти початкової, базової і  повної  загальної  середньої  освіти.
  • Наказ МОН України від 09.01.2019 №17 «Про затвердження Порядку проведення інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12 березня 2019 року за №250/3322;  
  • Положення про Державну службу якості освіти України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 року № 168.
  • Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти затверджений наказом МОЗ України від 25.09.2020 №2205.
  • Статут Дашівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Дашівської селищної ради.

Як керівник, сприяю формуванню нової організаційної та управлінської культури, позитивного іміджу закладу на рівні громади, закладу освіти беру участь фахових випробуваннях, підвищуючи управлінську компетенцію.  

  1. У звітному 2021-2022 н.р. брали участь у Міжнародному проєкті «Демократична школа» для реалізації демократичних принципів в освітньому процесі. Школа прагне досягти власного успіху і відкрита до нововведень. 
  2. Прагну реалізувати проєкт МОН «АТОМС» щодо планування та організації освітнього процесу із використанням дистанційних технологій – впроваджені системи ведення електронного журналу та щоденника.

 

 

ІІ. Система оцінювання здобувачів освіти

Освітній процес протягом 2021-2022 навчального року в основному організовувався з використанням дистанційних технологій в режимі реального часу за допомогою мережі Інтернет.

Для проведення он-лайн уроків використовувались платформи Zoom та Meet, які дозволяють проведення інтернет-конференцій протягом 40 хвилин (у Meet без обмеження у часі). Дані платформи забезпечені такими інструментами, як дошка, чат, спільне використання екрану. Таким чином учитель та учні мали змогу відтворити атмосферу класу та проводити повноцінні уроки, виконуючи вправи, вивчаючи новий матеріал, спілкуючись. 

Також додатково було організовано роботу через платформу дистанційного навчання GoogleClassRoom. На цій платформі учні ознайомлювалися з навчальним контентом, виконували домашні завдання, проходили тестування. 

     На підставі результатів опанування здобувачів освіти матеріалу тем впродовж їх вивчення з урахуванням поточних оцінок, різних видів навчальних, контрольних, письмових робіт та навчальної активності учителями-предметниками виставлені тематичні оцінки, а на їх основі виставлено оцінки за ІІ семестр та 2021/2022 навчальний рік.

 

Оцінювання  результатів навчання та особистих досягнень учнів 1-4 класів носив формувальний характер, здійснювався вербально. Облік результатів завершального оцінювання, що здійснювався з урахуванням динаміки зростання рівня навчальних досягнень, зафіксовано учителями у свідоцтві досягнень.

У школі І ступеня  2021-2022 навчальний рік закінчили 186 учнів. Оцінювання навчальних досягнень 1-4 класів здійснювалося вербально.

У школі ІІ ступеня навчалось 247учнів: 5 клас завершили – 44 учні, 6 клас – 61 учнів, 7 клас –43 учнів, 8 клас – 48 учні, 9 клас – 50 учнів.

Завершили навчальний рік з Похвальним листом  учні 5-8 класів - 12 відмінників.

№ п/п

П.І.П. учня

Клас

1

Місяць Ангеліна Андріївна

5а клас

2

Слободян Софія Петрівна

5а клас

3

Демчук Софія Миколаївна

5б клас

4

Левкун Анастасія Олександрівна

5б клас

5

Бачило Анастасія Віталіївна

6а клас

6

Долгова Анастасія Олександрівна

6а клас

7

Мрих Анастасія Геннадіївна

6а клас

8

Костюк Юлія Сергіївна

6а клас

9

Синчук Дмитро Юрійович

6а клас

10

Лазарчук Анатолій Юрійовича

6б клас

11

Бачило Даша Віталіївна

8а клас

12

Мельник Іванна Олександрівна

8б клас

50 дев’ятикласників за наказом МОН України були звільнені від ДПА. Троє учнів 9-х класів завершили базову загальну середню освіту з балами високого рівня з усіх предметів 9-го класу та отримали свідоцтва з відзнакою.

№з/п

ПІБ учня

Клас

  1.  

Удод Ольга Олегівна

9а клас

2.

Лебедевич Вероніка Іванівна

9б клас

3.

Синчук Дар’я  Юріївна

9б клас

У школі ІІІ ступеня навчалось 65 учнів: 10 клас завершили – 36 учнів, 11 клас – 29 учнів. Завершили навчальний рік з Похвальним листом 4 учнів 10-х класів.

  1.  

Довгаль Наталія Ігорівна

10а клас

  1.  

Мартинюк Олена Романівна

10а клас

  1.  

Пойта Анна Русланівна

10а клас

  1.  

Змієвець Діана Юріївна

10б клас

 

 

 

 

 

Учні 11-х класів за наказом МОН України були звільнені від ДПА. Одна випускниця 2021-2022 навчального року завершила повну загальну середню освіту з досягненнями у навчанні Срібну медаль.

1.

Затонська Дарина Сергіївна

11 клас

 

Результативність освітнього процесу за 2021-2022 н.р.

 

5-9 класи

10-11 класи

Успішність

7%

8%

Якість

37%

42%

Відмінники

16 учнів

5 учнів

Учні з низьким рівнем

14 учнів

1 учень

 

Результати моніторингових досліджень за 2021-2022 навчальний рік Закінчили навчання 5-11 класи на

  • високому рівні – 21 учень (7%);
  • достатньому рівні –  93учні (32%);
  • середньому  рівні – 182 учнів ( 57%);
  • низькому рівні – 15 учень (4%);
  • якість знань учнів 5-11 класів:  39%

 

Рейтинг найкращих класних колективів 5-11 класів за рівнем навченості

за 2021-2022 н.р.

Клас

ПІБ класного керівника

Якість

Місце

6-а

Мельник Н.В.

78%

І

9-б

Пашківська А.А.

56%

ІІ

9-а

Ремінна О.О.

53%

ІІ

5-а

Мичак І.С.

48%

ІІІ

6-б

Мазур К.О.

40%

ІІІ

 

ІІІ. Педагогічна діяльність педпрацівників

Відповідно річного плану роботи школи, на основі вивчення результативності освітнього процесу та організації методичної роботи у 2021-2022 навчальному році, аналізу професійних потреб та інтересів педагогічних кадрів, рівня їхньої компетентності, з метою реалізації актуальних питань розвитку і вдосконалення професійної майстерності педагогів, підвищення їх інтелектуального, загальнокультурного рівня та рівня психологічної підготовки; вдосконалення організації навчання та виховання дітей; приведення професійної компетентності педагогічних працівників у відповідність із загальнодержавними стандартами на засадах наступності, перспективності та спадкоємності в роботі всіх освітніх ланок.

Педагогічна діяльність педпрацівників була спрямована на реалізацію науково-методичної проблеми закладу освіти «Формування інноваційного освітнього середовища на основі педагогіки партнерства в умовах реалізації компетентісного підходу та принципу дитиноцентризму». Велика  увага приділялася вдосконаленню форм  підвищення кваліфікації педагогічних кадрів та  підвищенню результативності надання якісних освітніх послуг завдяки впровадженню сучасних навчальних технологій та широкому використанню інформаційно-комунікаційних  засобів навчання. В виховній роботі головною темою школи є «Педагогічна інновація та ініціатива – необхідний ресурс розвитку виховної роботи та учнівського самоврядування».                                                          

            Робота над означеними проблемами активізувала діяльність кожного вчителя, сприяла підвищенню їхньої професійної підготовки. Протягом 2021– 2022 н.р. в школі було організовано роботу восьми методичних об’єднань вчителів-предметників: вчителів української мови, літератури та зарубіжної літератури (керівник Кирпач В.В..); вчителів математики і фізики (керівник Швець Н.І.); вчителів природничого циклу (керівник Ємсенко О.В..); вчителів художньо-естетичного циклу (керівник Пічкур Л.М.); вчителів суспільно-гуманітарних наук (керівник Поліщук К.О.), вчителів іноземної мови( керівник синчук О.Л.), вчителів початкових класів (керівник Місяць В.В.), класних керівників (керівник Мазур К.О.).

 Шкільна методична служба спрямовувала зусилля  педпрацівників  на пошуки більш раціональних форм і методів навчання учнів, на надання дієвої допомоги педагогічним працівникам, особливо молодим, у підвищенні їхньої професійної майстерності, на створення в колективі такого морально-психологічного клімату, який сприяв би пошуку кращих технологій педагогічної праці, ефективному втіленню інновацій, оптимізації навчально-виховного процесу.

Результати атестації свідчать, що методична робота в школі спонукала педагогів, які атестуються, до покращення своєї роботи. Протягом року атестувалось  12  педагогічних працівників. З них одному педагогу встановлено і трьом підтверджено  кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», одному  вчителю присвоєно  і чотирьом  підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії», одному вчителю встановлено кваліфікаційну категорію « спеціаліст ІІ категорії», двом  вчителям підтверджено  кваліфікаційну категорію «Спеціаліст». Також двом педагогічним працівникам підтверджено педагогічне звання «Старший вчитель».

У процесі педагогічної діяльності на високому рівні проводились предметні тижні, які сприяли підвищенню інтересу учнів до вивчення навчальних предметів. Педагоги протягом року проводили цікаві пізнавальні заходи різноманітних форм (стіннівки, медіа проекти, інтелектуальні марафони, конкурси, вікторини, інсценізації, електронні презентації, літературно-музичні композиції, відвідування бібліотеки, музеїв).

Шкільний бібліотекар Серветник О.В. протягом року була осередком розвитку читацької компетентності, виховання вдумливого шанувальника книги, шукача цікавої навчальної і художньої літератури. Традиційними стали бібліотечні уроки, бесіди, книжкові виставки.

Багато уваги приділялося забезпеченню індивідуальної безперервної самоосвіти і росту професійної культури. Кожен учитель постійно стежить за новими програмами та методичними посібниками з предмета та суміжних областей знань, вивчає методичну та загально-педагогічну літературу, вивчає практичний досвід учителів школи. За звітний період учителями було організовано взаємовідвідування уроків та позакласних заходів з предметів навчання.

Хочу зазначити, що всі педагогічні працівники зареєстровані у «Всеукраїнській школі онлайн», аби всі учасники освітнього процесу отримали належну підтримку під час дистанційного навчання. Ця платформа є стратегічною необхідністю забезпечення сталості та якості навчального процесу та рівного доступу до знань.

У листопаді 2021 року усі педагогічні працівники пройшли курси підвищення кваліфікації при КЗВО “ВАБО” за темою “Здобуття учнями 5-11(12) класів загальної середньої освіти, відповідно до нових методик Концепції "Нова українська школа»

Також педагоги протягом лютого 2022 року пройшли курс «Розвиток інформаційно-комунікативної компетентності педагогів ( тестування на національній онлайн платформі «Дія. Цифрова освіта» ).

У жовтні 2021 року на базі закладу відбувся День цивільного захисту, в рамках якого адміністрація закладу, педагогічний колектив показав досвід по проведенню днів Цивільного захисту. Крім того у закладі розробляється проєкт електронно-освітній ресурс «Абетка безпеки».

Особливу увагу вчителі-предметники, класні керівники та педагог-організатор цього року приділяли національному та громадянському вихованню, адже одним з педагогічних завдань є виховання громадянина та патріота України. Національно-патріотичне виховання підростаючого покоління завжди було одним з найважливіших завдань сучасної школи, адже дитинство і юність - благодатна пора для розвитку святого почуття любові до Батьківщини. Лише любов до своєї Вітчизни, осмислення своєї історії, прояв поваги до своєї історії може викликати в людині ті душевні якості, які і визначають його як особистість, як громадянина. Тому учні школи взяли участь у:

- обласному заочному конкурсі звітів роїв Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») (молодша вікова група);

- онлайн грі-вікторині «Відун» та «Ватра» у рамках заходів Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»);

- флешмобі «Благородне серце Вінниччини разом ЗСУ»;

- флешмобі до Дня Вишиванки («Я іду у Вишиванці»);

-  заходах до Дня пам'яті та примирення і Дні перемоги над нацизмом у Другій світовій війні;

- конкурсі малюнків «Все буде Україна»;

- IX обласному конкурсі медіа «Україна починається з тебе!»

    Морально-естетичне виховання, яке становить невід'ємну частину загальної культури людини, формується, передусім, в структурі загальношкільної освіти і виховання. Морально-естетичне виховання збагачує внутрішній світ людини, формує добре, уважне і шанобливе ставлення до оточуючих його людей і до суспільства в цілому, допомагає оцінювати вчинки з моральної точки зору. Учениця 10б класу Змієвець Діана взяла участь в обласному конкурсі «Мама Героя», присвячений матерям наших героїв. А учні початкової шкои були учасниками флешмобу присвяченому дню матері «100 причин чому я люблю маму». Учні всієї школи взяли участь у онлайн фотофлешмобі «Дитяча посмішка єднає Україну», а учні 7-8 класів у відеорепортажі національної гордості «Україна – берегиня Європи». В свою чергу класні керівники та психологічна служба школи провели тематичні години спілкування, акції, круглі столи, тренінги: «Толерантність – норма спілкування»,«Поважаємо думку інших», «Культура інших народів», «Всі ми різні – але всі ми люди», «Толерантність – основна риса вихованої людини», «Хай добрим буде розум ваш, а серце — мудрим буде».

        Екологічне виховання покликане забезпечити молоде покоління науковими знаннями про взаємозв’язок природи і суспільства. Члени гуртка «Квітникар» Бачило Даша та Ємсенко Теона стали срібними призерами обласного Всеукраїнського конкурсу – огляді «Галерея кімнатних рослин» та «Парад квітів біля школи».

        Вагоме місце в системі виховної роботи Дашівської ЗОШ І-ІІІ ступенів займає художньо-естетичне виховання. Вихованню естетичних ідеалів, любові до природи, навколишнього світу сприяють конкурси, концерти виставки малюнків та поробок які постійно проводяться у школі. Так до Великодня учні школи взяли участь у писанковому флешмобі «З великим святом Світлого Великодня». Учень 11 класу Солдан Назарій став преможцем ІІ етапу та був учасником ІІІ епапу конкурсу «Зіркова мрія 2022» в номінації «Художнє читання». Ансамбль «Фермата» учасником ІІ етапу фестивалю вчительської та учнівської творчості «Проліски надії-2022». Останній дзвоник цьогоріч відбувся в онлай-форматі.

Лідери учнівського самоврядування є активними учасниками усіх загальношкільних заходів. Проведені заходи спрямовані на реалізацію поставленої проблеми: «Згуртування лідерів учнівського колективу  шляхом формування комунікативних навичок». Основною метою є залучення дітей і підлітків до корисних і добрих справ, захисту їх прав і інтересів, розвитку здібностей, організації відпочинку.

        Учнівське самоврядування в школі намагається збільшувати число добрих справ і поставлених цілей, які виконуються без сторонньої  допомоги. Учні бажають охопити якомога більше різноманітних шкільних процесів. Цього року під час вимушених канікул учні школи та вчителі долучались до плетіння маскувальних сіток для ЗСУ.

        Протягом навчального року спільними зусиллями педагогічного та учнівського колективів організовувались та проводились шкільні заходи, щодо розвитку соціалізації, комунікації, виховання та навчання учнів: спортивні змагання, різноманітні концертні та художні заходи, залучення до гурткової роботи.

        Важливими умовами плідної діяльності учнівського самоврядування є розуміння учнями й активом завдань, змісту і суті самоврядування, вміння самостійно планувати, організовувати і координувати роботу різних ланок самоврядування.

        Класні керівники вміло використовують і такий важливий орган учнівського самоврядування, як збори колективу класу. Раціональна їх організація - могутній чинник зміцнення учнівського колективу і важливий засіб виховання в учнів високих моральних якостей: почуття честі й обов'язку, сміливості та мужності, принциповості й відповідальності за свої вчинки, вміння самостійно аналізувати питання, підпорядковувати особисті інтереси суспільним, сказати правду у вічі та вислухати справедливу критику товариша.

        Самоврядування в умовах демократизації і гуманізації нашого суспільства – це величезна сила, спрямована на розвиток самостійності, ініціативи і взаємодопомоги, формування почуття господаря, який за все відповідальний.

        Яскравим і надзвичайно дієвим засобом соціалізації та адаптації учнів у навчальному закладі є інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу, що здійснюється через шкільний сайт, різні ЗМІ. Робота учнівського самоврядування була ефективною. Міністерства працювали на належному рівні  та брали активну участь в організації виховної роботи в школі. В умовах дистанційного навчання більшість роботи проводилося у формі онлайн-,тому  основними формами заходів були проєкти та челенджі.

        На базі школи працює 24 гуртків, з них 3 на платній основі: з військово-патріотичного виховання «Джура» (Серветник В.М.) та «Козачата» (Пойта Я.А.), з музичного мистецтва ансамбль «Фермата» (Хворостян К.В.). 1 факультатив з української мови (Мельник Н.В.). Гуртківці беруть активну участь у громадському житті школи, ТГ та області. Є учасниками і переможцями конкурсів, фестивалів, змагань різних рангів.

        Активну участь в організації громадянського, національного, патріотичного виховання учнів беруть батьки. Просвітницька робота з батьками проводиться на батьківських зборах та індивідуально.

         У закладі проходила благодійна ініціатива «Монетки на життя».

 

ІV. Управлінські процеси закладу

 

У протягом 2021- 2022 навчального року у закладі проведено самооцінювання освітніх і управлінських процесів закладу:

 

Напрям

Досягнення в освітній діяльності й управлінських процесах проблеми, що потребують вирішення

І. ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ЗАКЛАДУ

Під час спостереження за освітнім середовищем з’ясовано:

  • територія та приміщення чисті і охайні. Щоденно здійснюється огляд території;
  • у приміщення закладу допускаються виключно учасники освітнього процесу;
  • кількість учнів закладу освіти не перевищує його проєктну потужність;
  • заклад містить два навчальних корпуса, початкова школа розміщена за адресою Горького,13, основна та старша – вул.Центральна, 22.
  • навчальні кабінети перших класів розміщені на базі ЗДО «Журавлик», які ізольовані від основної та старшої школи;
  • у приміщеннях закладу освіти повітряно-тепловий режим та освітлення відповідає санітарним нормам;
  • приміщення прибрані. Облаштовані туалети утримуються в належному стані. У закладі дотримано питний режим;
  • в основному приміщення закладу освіти використовуються раціонально. У переважній більшості випадків комплектування класів відбувається з урахуванням чисельності здобувачів освіти, площі навчальних приміщень;
  • заклад забезпечений навчальними кабінетами і приміщеннями, необхідними для реалізації освітньої програми та забезпечення освітнього процесу;
  • навчальні кабінети обладнані засобами навчання відповідно до вимог законодавства та освітньої програми;
  • інструктажі і навчання проводяться з працівниками закладу, здобувачами освіти;
  • учасники освітнього процесу дотримуються вимог щодо охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій;
  • з педагогічними працівниками проводяться інструктажі й навчання. Педагогічні працівники та керівництво вживають відповідних заходів у разі нещасного випадку;
  • переважна більшість учасників освітнього процесу задоволені умовами харчування. Керівництво закладу вживає окремі захожи щодо покращення умов харчування;
  • переважна більшість (78%) здобувачів освіти та їх батьки поінформовані закладом освіти щодо безпечного використання мережі Інтернет;
  • у закладі освіти здійснюється робота з адаптації та інтеграції здобувачів освіти до освітнього процесу;
  • у закладі освіти реалізовані заходи із запобігання проявам дискримінації. Переважна більшість здобувачів освіти і педагогічних працівників вважають освітнє середовище безпечним і психологічно комфортним. Керівництво та переважна більшість педагогічних працівників закладу освіти проходять навчання в закладі, ознайомлені з нормативно-правовими документами щодо виявлення ознак булінгу, іншого насильства та запобігання йому;
  • заклад освіти залучає представників правоохоронних органів, інших фахівців з питань запобігання та протидії булінгу;
  • у закладі освіти оприлюднено правила поведінки для учнів, спрямовані на формування позитивної мотивації в поведінці. Усі учасники освітнього процесу ознайомлені  з ними та переважна більшість (79%) дотримується їх;
  • у закладі освіти здійснюється аналіз причин відсутності здобувачів освіти на заняттях та вживаються відповідні заходи;
  • заклад реагує на звернення про випадки булінгу, приймаються відповідні рішення, простежується результат виконання цих рішень, здійснюється аналіз звернень та ефективності прийнятих рішень;
  • психологічна служба закладу освіти здійснює системну роботу з виявлення, реагування та запобігання булінгу, іншому насильству;
  • здобувачі освіти, яким необхідна психолого-соціальна підтримка, отримують її;
  • заклад освіти повідомляє органи та служби у справах дітей, правоохоронні органи про факти булінгу та іншого насильства;
  • у закладі забезпечено архітектурну доступність (забезпечено доступ до території, споруди);
  • приміщення і територія частково адаптовані до використання учасниками освітнього процесу, зокрема: туалетні кімнати на І поверсі, їдальня; ( корпус початкової школи)
  • приміщення і територія корпусу початкової школи частково адаптована до використання учасниками освітнього процесу, зокрема: туалетні кімнати на І поверсі, їдальня;
  • приміщення і територія корпусу основної школи частково адаптована до використання учасниками освітнього процесу, зокрема: туалетні кімнати на І поверсі, їдальня розташовона в окремому приміщені, що облаштована сучасним інвентарем;
  • у закладі формуються наскрізні навички здорового способу життя та екологічно доцільної поведінки в здобувачів освіти в освітньому процесі;
  • в основному обладнання, засоби навчання сприяють формуванню ключових компетентностей та наскрізних умінь здобувачів освіти;
  • бібліотека закладу освіти використовується для навчально-пізнавальної діяльності;
  • у закладі освіти ресурси оснащено ресурсні кімнати для дітей з особливими освітніми потребами;

За наслідками вивчення документації, результатів опитування учасників освітнього процесу та фактів, встановлених під час спостереження за освітнім середовищем було виявлено, що:

  • забезпеченні туалетних кімнат безперебійним поданням засобів гігієни (туалетного паперу, мила);
  • проведенні ремонтних робіт у кабінеті математики;
  • переобладнання та модернізація шкільного харчоблок у їдальні;
  • облаштування додаткових місць для відпочинку для учасників освітнього процесу;
  • урізноманітнення асортимент у страв примірного двотижневого меню;
  • встановлення на комп'ютерах у кабінетах інформатики програм-фільтрів, що унеможливлюють доступ до сайтів небажаного змісту;
  • оприлюднення правил поведінки для учнів та про академічну доброчесність у віршованих та ілюстрованих формах;

Рівні оцінювання за вимогами:

  • забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та праці – достатній;
  • створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насилля та дискримінації – достатній;
  • формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору – достатній.

ЗАГАЛЬНИЙ РІВЕНЬ ПО НАПРЯМУ – ДОСТАТНІЙ

ІІ. СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ

За наслідками вивчення документації, результатів опитування учасників освітнього процесу та фактів, встановлених під час спостереження за  системою оцінювання здобувачів освіти було виявлено, що:

  • у закладі освіти оприлюднено критерії, правила та процедури оцінювання навчальних досягнень у різних формах;
  • здобувачі освіти отримують інформацію про критерії, правила та процедури оцінювання їхніх навчальних досягнень із сайту закладу, за допомогою усної інформації від педагогічних працівників, інформаційних стендів у навчальних кабінетах та інших приміщеннях закладу;
  • переважна більшість учителів застосовують систему оцінювання, спрямовану на реалізацію компетентнісного підходу (67%);
  • переважна більшість здобувачів освіти вважають оцінювання результатів їхнього навчання в закладі освіти справедливим і об’єктивним (57%);
  •  моніторинги проводяться не менше 2-х разів на рік з визначених закладом освіти предметів (курсів);
  • за результатами моніторингів здійснюється аналіз результатів навчання здобувачів освіти;
  • більшість опитаних вчителів використовують у своїй роботі формувальне оцінювання (57%);
  • більшість здобувачів освіти отримує необхідну допомогу в навчальній діяльності та відповідально ставиться до процесу навчання, оволодіння освітньою програмою (83%);
  • учителі використовують самооцінювання (52%) та взаємооцінювання (30%) здобувачів освіти;

Водночас є потреба в удосконаленні системи оцінювання здобувачів освіти:

  • застосування педагогами ефективної системи оцінювання, спрямовану на реалізацію компетентнісного підходу;
  • проведення моніторингів з усіх предметів інваріантної частини, здійснення якісного аналізу результатів навчання, прийняття рішень щодо їх корегування;
  • використання у роботі педагогів формувального оцінювання, поширення досвіду колег щодо застосування самооцінювання та взаємооцінювання;
  • відповідальне ставлення здобувачів освіти до процесу навчання, оволодіння освітньою програмою;

Рівні оцінювання за вимогами:

  • наявність відкритої, прозорої і зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень – достатній;
  • спрямованість системи оцінювання на формування у здобувачів освіти відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання – вимагає покращення;
  • спрямованість системи оцінювання на формування у здобувачів освіти відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання – достатній;

ЗАГАЛЬНИЙ РІВЕНЬ ПО НАПРЯМУ – ДОСТАТНІЙ. 

ІІІ. ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДУ

За наслідками вивчення документації, результатів опитування учасників освітнього процесу та фактів, встановлених під час спостереження за  педагогічною діяльністю педагогічних працівників закладу було виявлено, що:

  • у вчителів наявне календарно-тематичне планування, розроблене самостійно відповідно до освітньої програми та умов роботи закладу;
  • більшість вчителів використовують освітні технології, спрямовані на оволодіння здобувачами освіти ключовими компетентностями та наскрізними уміннями (61%);
  • близько половини педагогічних працівників створюють та використовують власні освітні ресурси, мають публікації професійної тематики та оприлюднені методичні розробки (47%);
  • переважна більшість учителів використовують зміст предмету (курсу) для формування загальнолюдських цінностей (89%);
  • переважна більшість учителів використовують ІКТ в освітньому процесі (76%);
  • переважна більшість педагогічних працівників закладу освіти обирають різні форми й напрямки підвищення рівня своєї професійної майстерності (88%);
  • у закладі освіти впроваджується інноваційна робота. Педагогічні працівників ініціюють та/або реалізують освітні проекти;
  • більшість здобувачів освіти вважають, що їхня думка має значення (вислуховується, враховується) в освітньому процесі (59%);
  • більшість педагогічних працівників використовують форми роботи, спрямовані на формування партнерських взаємин зі здобувачами освіти, застосовують особистісно орієнтований підхід (64%);
  • більшість батьків задоволені комунікацією з педагогічними працівниками (87%);
  • у закладі освіти наявні методичні об'єднання, практикується наставництво;
  • педагогічні працівники діють на засадах академічної доброчесності (під час оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти, використання джерел інформації, результатів досліджень, запобігають списуванню);
  • учителі інформують учнів про дотримання принципів академічної доброчесності під час проведення навчальних занять та у позаурочній діяльності.

Водночас є потреба в підвищенні  якості педагогічної діяльності педагогічних працівників закладу:

  • у роботі вчителів відсутній системний підхід до реалізації індивідуальних освітніх траєкторій;
  • незначна частина педагогічних працівників створюють власний освітній ресурс;
  • педагогічні працівник не залучаються до експертної роботи;
  • окремі педагоги ініціюють та/або реалізують освітні проєкти.

Рівні оцінювання за вимогами:

  • ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти – достатній;
  • постійне підвищення професійного рівня і педагогічної майстерності педагогічних працівників – достатній;
  • налагодження співпраці зі здобувачами освіти, їх батьками, працівниками закладу освіти – достатній;
  • організація педагогічної діяльності та навчання здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності – високий;

ЗАГАЛЬНИЙ РІВЕНЬ ПО НАПРЯМУ – ДОСТАТНІЙ. 

VI. УПРАВЛІНСЬКІ ПРОЦЕСИ ЗАКЛАДУ

За наслідками вивчення документації, результатів опитування учасників освітнього процесу та фактів, встановлених під час спостереження за   управлінськими процесами закладу було виявлено, що:

  • у закладі є Стратегія розвитку, розроблена за кожним із напрямів освітньої діяльності.;
  • річний план роботи закладу освіти реалізує Стратегію розвитку, враховує освітню програму та розробляється в співпраці керівництва закладу освіти та педагогічних працівників. Діяльність педагогічної ради спрямовується на реалізацію річного плану та стратегію розвитку закладу;
  • у закладі освіти розроблено та оприлюднено документ, що визначає стратегію (політику) й процедури забезпечення якості освіти відповідно до законодавства;
  • у закладі освіти здійснюється щорічне самооцінювання за окремими освітніми напрямами або рівнями освіти;
  • учасники освітнього процесу залучаються до самооцінювання якості освітньої діяльності через процедури самооцінювання (залучаються до опитування);
  • керівництво закладу освіти вживає заходи для створення належних умов діяльності закладу (вивчає стан матеріально-технічної бази, планує її розвиток, звертається до засновника);
  • переважна більшість учасників освітнього процесу задоволені загальним психологічним кліматом  закладу освіти (87%);
  • керівництво закладу освіти доступне для спілкування з учасниками освітнього процесу, представниками місцевої громади в дні прийому громадян;
  • керівництво закладу освіти вчасно розглядає звернення учасників освітнього процесу та вживає відповідні заходи реагування;
  • заклад забезпечує змістовне наповнення та вчасне оновлення інформаційних ресурсів закладу (інформаційні стенди, сайт закладу освіти);
  • керівництво закладу освіти застосовує заходи матеріального та морального заохочення до педагогічних працівників;
  • переважна більшість педагогічних працівників вважають, що керівництво закладу освіти сприяє їхньому професійному розвиткові;
  • переважна більшість учасників освітнього процесу вважають, що їхні пропозиції враховуються під час прийняття управлінських рішень (77%);
  • керівництво закладу підтримує освітні ініціативи учасників освітнього процесу;
  • у закладі реалізуються індивідуальні освітні траєкторії здобувачів освіти за заявами батьків;
  • учасники процесу вважають, що їхні права в закладі освіти не порушуються;
  • керівництво сприяє участі громадського самоврядування у вирішенні питань щодо діяльності закладу освіти;
  • режим роботи закладу освіти враховує потреби учасників освітнього процесу, особливості діяльності закладу;
  • розклад навчальних занять у закладі освіти сформований відповідно до освітньої програми;
  • переважна більшість здобувачів освіти та педагогічних працівників поінформовані про необхідність  дотримуватись академічної доброчесності (73%);
  • керівництво закладу освіти забезпечує проведення освітніх та інформаційних заходів щодо зменшення корупційних ризиків та дотримання антикорупційного законодавства.

Водночас є потреба в удосконаленні управлінських процесів закладу:

  • виникла потреба внести зміни до затвердженого Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти закладу;
  • залучати більшу кількість учасників освітнього процесу до самооцінювання якості освітньої діяльності;
  • відпрацювання механізму реалізації матеріального та/або морального заохочення до педагогічних працівників, створення Положення про преміювання;
  • реалізація індивідуальних освітніх траєкторій для здобувачів освіти.

Рівні оцінювання за вимогами:

  • наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених цілей і завдань – достатній;
  • формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм - достатній;
  • ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників – достатній;
  • організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою – достатній;
  • формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності – достатній.

ЗАГАЛЬНИЙ РІВЕНЬ ПО НАПРЯМУ – ДОСТАТНІЙ. 

 

Отже, за результатами самооцінювання освітніх та управлінських процесів у закладі за 2021-2022 н.р. було встановлено наступні рівні:

Напрям

Рівень

Освітнє середовище закладу

достатній

Система оцінювання здобувачів освіти

достатній

Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу

достатній

Управлінські процеси закладу

достатній

 

Від початку введення в країні воєнного стану, всі працівники закладу,  учнівська та батьківська громадськість долучилися до волонтерської діяльності, а саме:

плетіння маскувальних сіток (понад 30);

організація гуманітарної допомоги для:

● ЗСУ та мешканців, які знаходяться на територіях активних бойових дій

(продукти харчування, вода, засоби гігієни, медикаменти); доставка відбулася через волонтерів

● для в/ч та тероборони в межах Вінницької області (продукти

харчування, пральні та миючі засоби, засоби особистої гігієни,

військове спорядження);

● внутрішньо переміщених осіб, які розташовуються на території громади;

 

приготування гарячих обідів для ТРО;

благодійні збір коштів на потреби ЗСУ, а також на сировину для плетіння маскувальних сіток;

 

ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ №1

загальних зборів (онлайн-конференції) колективу

 Дашівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Дашівської селищної ради

від 06 червня 2022 р.

 

ПРИСУТНІ: представники учнівського самоврядування, батьківської

громади та колектив закладу освіти в кількості 67 осіб.

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1. Звіт директора Резніченко Світлани Сергіївни про виконання стратегії розвитку та діяльність закладу у 2021-2022 н.р.

2. Про облаштування тимчасового укриття (бомбосховища) у закладі.

3. Про потребу у покращенні матеріально-технічної бази для

належної організації освітнього процесу у 2022-2023 н.р.

 

СЛУХАЛИ:

1. Світлану Резніченко, директора закладу, яка прозвітувала про виконання

стратегії до 2023 року та діяльність закладу Дашівської ЗОШ І-ІІІ ступенів у 2021-2022 н.р.

2. Світлана Резніченко, директора закладу, про необхідність облаштування

тимчасового укриття (бомбосховища) у закладі з метою гарантування

безпеки всім учасникам освітнього процесу для можливості здійснення

очного та змішаного навчання у 2022-2023 н.р.

3. Світлану Резніченко, директора закладу, яка ознайомила присутніх із потребами закладу у покращенні матеріально-технічної бази для належної організації освітнього процесу у 2022-2023 н.р.

 

УХВАЛИЛИ:

1. Звіт директора Резніченко Світлани вважати задовільним.

2. Директору закладу клопотати перед засновником про допомогу щодо

облаштування тимчасового укриття (бомбосховища) у закладі (для

максимально можливої кількості учнів) з метою організації очного та

змішаного навчання у 2022-2023 н.р.

3. Директору закладу при формуванні проєкту бюджету на 2023 рік подати

потребу у видатках на фінансування закладу у 2022-2023 н.р.

 

 

Голова зборів                Легка С.Б.

 

Секретар                       Кирпач В.В.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора