A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Дашівський ліцей Дашівської селищної ради

Рекомендації, поради

Рекомендації, поради.

Скільки сторінок відведено на кожен предмет?  

Класні журнали в друкованому вигляді, що зараз  отримали заклади освіти, містять понад 270 сторінок. Цього обсягу сторінок достатньо для фіксації підсумкового оцінювання в 3-х та пілотних 4-х класах.  Підсумкове оцінювання можу бути записане на сторінках певного навчального предмета/інтегрованого курсу або на вільних сторінках, які залишаються в журналі. 

Де записувати очікувані результати?

Характеристики результатів навчання, що відповідають свідоцтву досягнень, записуються на сторінці розвороту журналу, що розташована зправа та має непарний номер. Приклад оформлення наведено в методичних рекомендаціях.

В журналі записувати рівні тільки в кінці семестрів та року? 

У 3-4 класі оцінювання учнів здійснюється за рівневою шкалою. Це 4 рівні: початковий (П), середній (С), достатній (Д) та високий (В). У журнал та свідоцтво досягнень виставляється рівень за кожен результат навчання, харектеристики якого визначено в свідоцтві досягнень, з навчальних предметів/інтегрованих курсів наприкінці кожного навчального семестру (триместру) та навчального року. Річним оцінюванням є результати навчання учнів за останній семестр (триместр). 

Узагальнений рівень із навчального предмета або інтегрованого курсу не визначається. 

Де записувати види проведених діагностичних робіт? 

Форми та види діагностичних робіт добираються самостійно учителем з урахуванням особливостей учнів. Факт проведення діагностичної роботи зазначається у графі «Зміст» правої сторінки розвороту, де також може бути відображено й її вид.  Слід зазначити, що письмові діагностичні роботи можуть виконуватися у зошитах для діагностичних робіт або на окремих аркушах, бланках тощо. 

Чи потрібно виставляти тематичну оцінку в журналі та (або) щоденнику?

Підсумкове тематичне оцінювання здійснюється за результатами виконання діагностичних робіт, розроблених на основі компетентнісного підходу, які можуть бути усними чи письмовими, у формі тестових завдань, цифровій формі (зокрема тестування в електронному форматі), комбінованої роботи, практичної роботи, усного опитування тощо. Результати учнів щодо виконання діагностичних робіт  не фіксуються в класному журналі та(або) щоденнику.

Я записувати домашні завдання? 

Домашнє завдання в 1 класі НЕ ЗАДАЄТЬСЯ й у журнал НЕ ЗАПИСУЄТЬСЯ. 

У 2 класі домашнє завдання для школярів є необов’язковим, проте у журналі можуть зазначатися пошуково-дослідницькі та творчі завдання.

У 3-4 класах домашні завдання, у разі їх надання, мають обов’язково фіксуватися в журналі. Відповідно, воно записується у журнал у колонці “Домашні завдання”

Як заповнювати журнал для учня на індивідуальному навчанні / з особливими освітніми потребами? 

Такий журнал заповнюється аналогічно й звичайному класному журналу  з урахування особливостей обліку  групових (індивідуальних) додаткових психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових занять (послуг)?. 

Чи потрібно у журналі заповнювати зведений облік навчальних досягнень учнів, який зараз ?

У класному журналі  розділ “Зведений облік навчальних досягнень учнів” НЕ ЗАПОВНЮЄТЬСЯ.

Чи потрібно записувати екскурсії / бесіди про пожежну безпеку тощо в журнал? 

Передбачені в журналі сторінки щодо обліку проведення бесід, інструктажів, заходів з безпеки життєдіяльності обов'язково ведуться. 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора