МО вчителів філологів
ЗАСІДАННЯ №1
Дата проведення 28 серпня 2023р.
Методичне коло. «Особливості викладання предметів мовно-літературної галузі в умовах компетентнісного підходу. Організаційно-методичний супровід упровадження НУШ»
№ |
Питання для обговорення |
Відповідальний за підготовку |
Форма узагальнення |
1 |
Аналіз роботи методичної комісії за 2022-2023 н. р. та основні завдання на новий навчальний рік. Затвердження плану роботи на 2023-2024 н.р. |
Голова МК |
План роботи |
2 |
Опрацювання нового Державного стандарту базової середньої освіти. |
ЗДНВР, члени МК |
Методичні рекомендації |
3 |
Вивчення методичних рекомендацій щодо особливостей організації освітнього процесу у першому (адаптивному) циклі / 6-х класах закладів загальної середньої освіти за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації концепції «Нова українська школа» |
ДЗДНВР |
Методичні рекомендації |
4 |
Аналіз модельних та навчальних програм, підручників для 6 класу, форм організації освітнього процесу та інструментарію оцінювання. |
Члени МК |
Методичні рекомендації |
5 |
Вивчення інструктивно – методичних рекомендацій щодо викладання предметів мовно-літературної галузі в 7-11 класах. |
Члени МК |
Методичні рекомендації |
6 |
Про організацію профільного навчання з української мови і літератури в 10-11 класах. |
ЗДНВР, ______________ |
Методичні рекомендації |
7 |
Про календарно-тематичне планування з української мови і літератури, зарубіжної літератури в 5-11 класах. |
Члени МК |
Календарні плани |
8 |
Про організацію інклюзивного навчання. |
ЗДНВР, члени МК |
Планування |
9 |
Про дотримання єдиного орфографічного режиму, критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів. |
Голова МК |
Критерії оцінювання, методичні рекомендації |
10 |
Про результати ЗНО / НМТ з української мови в 11 кл. |
Заст..дир.з НВР |
Рекомендації |
11 |
Про організацію самоосвіти вчителів, затвердження науково-методичних проблем. |
Члени МК |
Аналіз |
12 |
Про готовність кабінетів до нового навчального року. |
Члени МК |
Аналіз |
13 |
Про особливості організації роботи з обдарованими учнями. Коригування бази даних. |
Члени МК |
База даних на обдарованих дітей |
14 |
Вибори голови МК і секретаря. |
Голова МК |
Наказ |
ЗАСІДАННЯ №2
Дата проведення 25 жовтня 2023р.
Банк ідей. «Методичний інструментарій учителя для формування ключових і предметних компетентностей учнів»
№ |
Питання для обговорення |
Відповідальний за підготовку |
Форма узагальнення |
1 |
Використання електронних освітніх ресурсів як засіб формування інформаційно-комунікаційної компетентності. |
Вч.укр.мови та літ. _Мельник Н.В. |
Презентація |
2 |
Специфіка опрацювання інформаційних, художніх та медійних текстів для формування ключових компетентностей |
Вч.заруб.літ. _Казмірчук О.В |
Доповідь |
3 |
Інноваційні методи і прийоми навчання в умовах Нової української школи.
|
Члени МК |
Обмін досвідом |
4 |
Про підсумки проведення І (шкільного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад та участь у ІІ (районному/міському) етапі. |
Голова МК |
Аналіз |
5 |
Про проведення семестрових контрольних робіт з метою визначення рівня сформованості предметних компетентностей учнів. |
ЗДНВР |
Тексти КР |
6 |
Звіт про проходження курсової перепідготовки. |
Члени МК |
Аналіз |
ЗАСІДАННЯ №3 ___________________
Дата проведення
Методичні гостини. «Реалізація компетентнісно-інтегрованого навчання школярів як засіб формування цілісної наукової картини світу»
№ |
Питання для обговорення |
Відповідальний за підготовку |
Форма узагальнення |
1 |
Шляхи реалізації інтегрованого навчання школярів для формування цілісного світогляду. |
Вч. заруб.літ. _____________
|
Презентація
|
2 |
Міжпредметна та внутрішньопредметна інтеграція на уроках Нової української школи. |
Вч.укр.мови і літ. __________ |
Доповідь |
3 |
Практика застосування методів і прийомів інтегрованого навчання. |
Вч.укр.мови та літ. ________ |
Практикум |
4 |
Про результати контрольних зрізів знань за І семестр 2023-2024 н.р. та систему роботи щодо усунення прогалин у знаннях учнів. |
Заст..дир.з НВР |
Аналіз |
5 |
Про результати перевірки зошитів із зарубіжної літератури: дотримання критеріїв оцінювання, єдиного орфографічного режиму. |
_____________ |
Аналіз |
6 |
Презентація досвіду роботи вчителів, які атестуються. |
____________ |
Портфоліо |
ЗАСІДАННЯ №4 ___________________
Дата проведення
Методична майстерня. «Проєктна діяльність як засіб компетентнісного підходу до навчання»
№ |
Питання для обговорення |
Відповідальний за підготовку |
Форма узагальнення |
1 |
Метод проєктів як інструмент формування життєвих компетентностей |
Вч.укр.мови та літ. _______ |
Захист проєкту |
2 |
Типи проєктів, що сприяють розвитку компетентностей учнів. |
Вч.заруб.літ.______________ |
Презентація |
3 |
Практичне застосування проєктних методик на уроці. |
Вч.укр.мови і літ. __________ |
Мінітренінг |
4 |
Про підсумки роботи з обдарованими та здібними школярами. |
Заст..дир.з НВР |
Рейтинговий аналіз |
5 |
Про підготовку та проведення ДПА в 9, 11 кл., ЗНО / НМТ в 11 кл. |
Заст..дир.з НВР |
Рекомендації |
6 |
Про стан ведення зошитів з української мови та літератури в 5-11 кл.: дотримання орфографічного режиму, рівень виконання класних робіт та домашніх завдань. |
___________ |
Аналіз |
ЗАСІДАННЯ №5 ___________________
Дата проведення
Панорама методичних досягнень. «Пʼять таємниць учительської майстерності: підсумки роботи МК за 2023-2024 н.р.»
№ |
Питання для обговорення |
Відповідальний за підготовку |
Форма узагальнення |
1 |
Звіти вчителів про підсумки роботи за 2023-2024 н.р. |
Члени МК |
Самоаналіз роботи |
2 |
Про стан виконання навчальних планів і програм. |
Члени МК |
Аналіз |
3 |
Аналіз результатів адміністративних контрольних зрізів. |
Заст.дир.з НВР |
Аналіз |
4 |
Про моніторингове дослідження навчальних досягнень учнів у 2023-2024 н.р. |
Голова МК |
Моніторинг |