Шкільна бібліотека в умовах НУШ
ШКІЛЬНА БІБЛІОТЕКА В УМОВАХ НУШ
Нова українська школа без нової сучасної шкільної бібліотеки не відбудеться, адже саме в бібліотеці діти отримують практичні навички пошуку потрібної інформації, вміння працювати з нею, абсолютно необхідні як запорука застосування теоретичних знань на практиці і навчання протягом усього життя. Робота шкільної бібліотеки – надзвичайно багатогранна. Це й інформаційний центр, де учні отримують корисну інформацію, розвивають читацький смак, формують любов до книги, це й світ відкриттів, світ творчості, майданчик для спілкування.
Тому, в бібліотеці намагаємось створити відповідні умови, де діти могли б не тільки вибрати книгу, а й зайнятись творчістю, поскладати пазли, поспілкуватись з друзями, поділитися своїми враженнями про прочитану книгу, порекомендувати улюблену книгу своїм товаришам, почитати вголос, пограти в літературну вікторину, повідгадувати загадки, розіграти сценку з улюбленої казки.
Одним із завдань шкільної бібліотеки є допомога творчому вчителю у
виборі нових навчальних посібників для реалізації програми НУШ.
НУШ – методичні матеріали.
До уваги вчителів початкових класів!
Фідкевич О.Л. Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: теорія і практика формувального оцінювання у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти» / Олена Фідкевич, Наталія Бакуліна. – Київ: Генеза, 2019. –
64 с.
Фідкевич О.Л. Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: теорія і практика формувального оцінювання у 3-4 класах закладів загальної середньої освіти» / Олена Фідкевич, Наталія Богданець-Білоскаленко. – Київ: Генеза, 2020. – 96 с.
НУШ: порадник для вчителя / за заг. Ред. Н. М. Бібік. – Київ: Літера ЛТД, 2019. – 208 с.
НУШ: організація взаємодії з батьками учнів початкової школи: навч.-метод. посіб./ Т. М. Бабко, О. В. Банах, А. В. Вознюк та ін.- К.: Видавничий дім, «Освіта», 2020. – 208 с.
Кірик М. Нова українська школа: організація діяльності учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти: навч.-метод. посіб./ М. Кірик, Л. Данілова. – Львів: Світ, 2019. – 136 с.
Котик Т.М. Нова українська школа: теорія і практика формування емоційного інтелекту в учнів початкової школи: навч.-метод. посіб. для вчителів початкової школи.- Тернопіль: Астон, 2020. – 192 с.
Цимбалару А. Д. НУШ: освітній простір учня початкової школи: навч.-метод. посіб./ А. Д. Цимбалару. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2020. – 160 с.
Пометун О. І. НУШ: розвиток критичного мислення учнів початкової школи: навч.-метод. посіб./ О.І. Пометун.- К.: Видавничий дім «Освіта», 2020. – 192 с.
Старагіна І. П. НУШ: розвиток читацької компетентності в учнів початкової школи в системі інтегрованого навчання: навч.-метод. посіб./ Старагіна І. П., Терещенко В. М., Панченков А. О. – Харків: Соняшник, 2020. – 176 с., іл.
Нова українська школа: український правопис у системі формування орфографічної компетентності в учнів початкової школи: навч. –метод. посіб./ Н. О. Воскресенська, М.В. Коновалова, І.М. Літвінова, О.О. Якименко.- Харків: Вид-во «Ранок», 2021, 160 с.
Трипольська О.О. Нова українська школа: організація дистанційного і змішаного навчання у початковій школі: навч.-метод. посіб. / О .О.Трипольська, О. А. Блізнякова, О.В. Вовк та ін. – Харків: Вид-во «Ранок», 2021.-208 с.
Коробко С. Л. Нова українська школа: діагностична та корекційно-розвивальна робота з молодшими школярами: навч.-метод. посіб. / С. Л. Коробко, О. І. Коробко.- К.: Літера ЛТД, 2021.- 160 с.
Нова українська школа: організація медіаосвіти в початковій школі: навч.-метод. посіб. / Старагіна І. П., Волошенюк О.В., Мокрогуз О. П., Ганик О. В.- К.: ПРОПАПІР, 2021.- 160 с.,іл.
Вакарін С. І. Нова українська школа: Дидактичні основи STREAM – освіти в початковій школі: Навч.-метод. посіб./С. Вакарін.- К.: Саміт-книга, 2021.- 144 с.
Онопрієнко О. В. Нова українська школа: інноваційна система оцінювання результатів навчання учнів початкової школи: навч.-метод. посіб./ Онопрієнко О.В.- Харків: Вид-во «Ранок», 2021.- 208 с.
Доценко С. О. Олайн-безпека учасників освітнього процесу в умовах дистанційного і змішаного навчання: навч.-метод. посіб./ С. О. Доценко, В.В Ворожбіт-Горбатюк, Т.М. Собченко.- Харків: Вид-во «Ранок», 2021.-192 с.
Гущина Н. І. Нова українська школа: організація позаурочної діяльності в початковій школі на засадах партнерської взаємодії учасників освітнього процесу: навч.-метод. посіб./ Н. І. Гущина, Т. Г. Орлова, Л. Г. Кондратова.-К.: Видавничий дім «Освіта», 2021.- 160 с.
Костенко Т. М. Нова українська школа: формування у молодших школярів навичок конструктивного спілкування: навч.-метод. посіб./ Т. М. Костенко, К. С. Долгополова.- Харків: вид-во «Ранок», 2021.-176 с.
Малініна Л. Нова українська школа: психолого-педагогічна підтримка молодших школярів із труднощами в навчанні: навч.-метод. посіб./ Лоліта Малініна.- Київ: Грамота, 2021.-64 с.
Малініна Л. Нова українська школа: формування соціальної компетентності учнів початкової школи: навч.-метод. посіб./ Лоліта Малініна.- Київ: Грамота, 2021.- 72 с.
Гільберг Т.Г. Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: технологічна освіта у початковій школі»: для пед. Працівників /Тетяна Гільберг та ін..- К.: Генеза, 2021.-160 с.
Суховірський О. В. Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: методика навчання інформатики у 1-4 класах закладів середньої освіти на засадах компетентнісного підходу» : для пед. Працівників / Олег Суховірський.- К.: Генеза, 2021.- 160 с.
Нова українська школа: методика навчання фізичної культури у 1-4 класах закл. заг. сер. освіти: навч.-метод. посіб. / А.А. Боляк, Г. А. Коломоєць, А. А. Ребрина, Н. Л. Боляк.- К.: Видавничий дім «Освіта», 2021.- 160 с.
Методика викладання предметів в 1-2 класах.
Скворцова С.О. Нова українська школа: методика навчання математики у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах інтегративного і компетентнісного підходів: навч.-метод. посібник./ Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко- Харків: Вид-во «Ранок», 2019.-352 с.
Вашуленко М. С. Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу «Українська мова» у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу: навч.-метод. посіб. / М.С.Вашеленко.- К.: Видавничий дім «Освіта», 2019.-192с.
Карпюк О.Д. Нова українська школа: методика навчання англійської мови у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу.-Тернопіль: «Видавництво Астон», 2020.-160 с.: іл.
Гільберг Т. Г. Навчально-методичний посібник. Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу/ Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська, Ніна Павич.-Київ:Генеза,2019.-256с.
Антонова О. Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: використання інформаційно-комунікаційних технологій у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти» / Олена Антонова. – Київ: Генеза, 2019. – 96 с.
Масол Л.М. Навчально-методичний посібник «Нова українська школа»: методика навчання інтегрованого курсу «Мистецтво» у 1-2 класах на засадах компетентнісного підходу/ Людмила Масол.- Київ: Генеза, 2019.-208 с.
Копосов П. Г. Нова українська школа: дидактичні особливості організації навчально-ігрової діяльності учнів 1-2 класів: навч.-метод. посіб. / Копосов П. Г..- Харків: Вид-во «Фабула», 2021.-160 с.
Методика викладання предметів в 3-4 класах.
Скворцова С.О. Нова українська школа: методика навчання математики у 3-4 класах закладів загальної середньої освіти на засадах інтегративного і компетентнісного підходів: навч.-метод. посібник./ Світлана Скворцова , Оксана Онопрієнко- Харків: Вид-во «Ранок», 2020.-320 с.
Карпюк О.Д. Нова українська школа: методика навчання англійської мови у 3-4 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу.-Тернопіль: «Видавництво Астон», 2020.-144 с.: іл.
Гільберг Т. Г. Навчально-методичний посібник. Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 3-4 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу/ Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська, Зоя Хитра, Ніна Павич.-Київ:Генеза,2020.-240с.
Гущина Н.І. Нова українська школа: використання інформаційно-комунікаційних технологій у 3-4 класах закладів загальної середньої освіти: навч. – метод. посіб./ Н. І. Гущина. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2020. –112 с.
Масол Л.М. Навчально-методичний посібник «Нова українська школа»: методика навчання інтегрованого курсу «Мистецтво» у 3-4 класах на засадах компетентнісного підходу/ Людмила Масол.- Київ: Генеза, 2019.-208 с.
На допомогу вчителю інклюзивного навчання.
Миронова С. П. Нова українська школа: особливості організації освітнього процесу учнів початкової школи в інклюзивних класах: навчально-методичний посібник.- Тернопіль: Астон, 2020.- 176 с.
Чайка М. С., Усатенко Г. В., Кривоногова О.В. Теорія та практика використання альтернативної комунікації для осіб з особливими освітніми потребами: навч.-метод. посіб.- К.: ФОП Усатенко Г. В., 2021.- 80 с.
На допомогу вчителю групи продовженого дня.
Нова українська школа: порадник вихователю групи продовженого дня у закладах загальної середньої освіти: навч.-метод. посіб. / Г. І. Дмитрів та ін..- Львів: Світ, 2019.-224 с.