A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Дашівський ліцей Дашівської селищної ради

Звіт завідувача Копіївської філії Дашівського ліцею за 2022-2023 н.р.

Дата: 02.06.2023 10:51
Кількість переглядів: 25

Звіт

завідувача Копіївської філії Дашівського ліцею

Дашівської селищної ради

Хіхловської Галини Юхимівни

перед педагогічним колективом та громадськістю 02 червня 2023 року.

1. Організаційно-правові засади діяльності закладу.

      Копіївська філія є територіально відокремленим структурним підрозділом Дашівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Дашівської селищної  ради, з 11 грудня 2017 року на основі рішення 10 сесії 8 скликання Дашівської селищної ради від 16.08.2017 р. №196 та забезпечує реалізацію права громадян на здобуття початкової та базової загальної середньої освіти, спрямовує свою діяльність на реалізацію державної політики в галузі середньої освіти, керуючись основними нормативними документами. На основі рішення 20 сесії 8 скликання Дашівської селищної ради від 27.05.2022 р. №843  перейменована в Копіївську філію Дашівського ліцею.

     Філія є комунальною власністю Дашівської  територіальної громади в особі Дашівської селищної  ради. Засновником філії є Дашівська селищна рада. Правонаступником майна, прав та обов’язків філії є Дашівський ліцей. Форма власності – комунальна. Філія не є самостійною юридичною особою і діє на підставі Положення про філію, Статуту Дашівського ліцею та  інших нормативно-правових актів. Керівництво філією здійснює завідувач філії, фінансування -  відповідно до єдиного кошторису опорним закладом його засновником або уповноваженим ним органом.

     Філія має статус україномовної школи, проектна потужність – 162 здобувачі освіти. На кінець навчального року в закладі навчалося 53 учнів:28 – учні 1-4 класів, 25 – учнів 5-8 класів (9 класу не було в зв’язку з відсутністю достатньої кількості дітей),  випускників немає. На початок 2023-2024 навчального року  1 клас не набирається, у звязку з відсутністю дітей.  Середня наповнюваність класів – 7 учнів.

Школа працює за п’ятиденним робочим тижнем.

Вихідними днями є субота та неділя.

     Головною метою діяльності школи є забезпечення реалізації права громадян на здобуття освіти, задоволення потреб громади у  догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку, а також створення щонайкращих умов для всебічного самовияву і розвитку здібностей дітей, утвердження особистості в різних видах діяльності, для активізації мислення і творчої ініціативи.

Філія в складі опорного закладу утворена з метою:

- створення єдиного освітнього простору;

- забезпечення рівного доступу осіб до якісної освіти;

- створення умов для здобуття особами загальної середньої освіти, забезпечення всебічного розвитку особистості;

- розширення освітніх потреб  здобувачів освіти (учнів)  у забезпеченні певних напрямів спеціалізації та наукових досліджень;

- раціонального і ефективного використання наявних ресурсів суб’єктів округу, модернізації та розширення належної матеріально-технічної бази (належним чином обладнаних спортивних об’єктів, класних кімнат, навчальної майстерні, комп’ютерного обладнання, доступу до Інтернету, використання бібліотечного фонду підручників, науково-методичної, художньої та довідкової літератури тощо);

- забезпечення безпечного підвезення здобувачів освіти (учнів)  і педагогічних працівників до місця навчання, роботи та місця проживання (при потребі).

    Головними завданнями філії є концентрація та ефективне використання наявних ресурсів, їх спрямування на задоволення освітніх потреб здобувачів освіти (учнів), створення єдиної системи виховної роботи.

Діяльність закладу спрямована на реалізацію основних завдань:

-  збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров′я дітей, формування їх особистості;

-  розвиток пізнавальних здібностей і нахилів, забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту;

- виховання любові до України, шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей інших націй і народів, свідомого ставлення до себе, оточення та довкілля;

- розвиток у дітей естетичного сприйняття об′єктів і явищ довкілля, емоційно-цілісного ставлення до навколишнього, творчих здібностей засобами різних видів мистецької діяльності.

Програмне забезпечення освітнього процесу відповідає переліку навчальних видань, рекомендованих МОН України.

 

2. Виконання функціональних обов’язків щодо забезпечення обов’язковості загальної середньої освіти.

     З метою забезпечення повного охоплення навчанням дітей шкільного віку на початок навчального року в закладі оформляється відповідна документація згідно з вимогами Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку: вчителі поновлювали облік дітей, адміністрація оформляла списки дітей 5-річного віку з тим, щоб охопити підготовкою до навчання майбутніх першокласників, класний керівник випускного 9 класу надав довідки про дальше здобуття середньої освіти його випускниками, адміністрація школи збирала довідки про навчання дітей мікрорайону школи, що навчаються в інших закладах. Протягом навчального року щомісячно за поданням класних керівників аналізувалось виконання п.18 Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку з тим, щоб вчасно виявити учнів, що без поважних причин протягом місяця пропустили понад 10 навчальних днів. Періодично класні керівники надавали адміністрації школи інформацію про відвідування філії учнями свого  класу та вжиті заходи щодо пропусків занять.

     За  всі пропуски занять учні надавали довідки з медичної установи чи пояснення батьків, які зберігаються в особових справах учнів протягом навчального року. Для перевірки аналізувався облік відвідування занять в класному журналі та наявність довідок за пропуски занять. Питання відвідування занять учнями та надання відповідних документів обговорювалось з учнями в класах та з батьками на загальношкільних, класних зборах, в індивідуальних бесідах.

     У цьому навчальному році у школі було організовано очне навчання учнів з предметів інваріантної частини відповідно до навчальних планів і програм. Під час дистанційного навчання аадміністрація та вчителі  використовували безкоштовний месенджер Viber та канали мобільного зв’язку для обміну інформацією з персоналом, батьками  та здобувачами освіти. Під час дистанційного навчання вчителі використовували такі елементи, як вебсторінки, електронну пошту, відеоконференції, освітні платформи, перегляд відеоуроків в YouTube. Основною формою стало проведення уроків в синхронному режимі онлайн з використанням Google Meet та Viber. Все це дало можливість виконати освітні програми.

 

3. Кадрове забезпечення.

   У 2022-2023 н.р. педагогічними працівниками-фахівцями заклад був забезпечений на 91%. На даний момент в закладі працює 12 педагогічних працівників (з них 9 мають основне навчальне навантаження в Копіївській філії та 3 – Станції юних техніків) та 4 працівники з числа обслуговуючого персоналу. Предмети художньо-естетичного циклу викладаються нефахівцями. Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників, в закладі вчителі мають такі кваліфікаційні категорії згідно наслідків атестації:

вища категорія – 4 працівники,

І категорія – 3 працівники,

Спеціаліст за 11 т.р. – 4 працівники,

Спеціаліст за 10 т.р. – 1 працівник.

    Учителі навчального закладу дбали про своєчасне підвищення свого фахового рівня.  У 2023 році 7 педагогів вже пройшли курси підвищення кваліфікації, для решти працівників заплановано проходження фахових або тематичних курсів протягом року у КЗВО «ВІННИЦЬКА АКАДЕМІЯ БЕЗПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»

    У 2022-2023 н.р.  педагогічні працівники, згідно графіка, атестації не проходили. Але педагоги школи постійно приділяють увагу підвищенню не тільки фахової майстерності, а оволодівають сучасними технологіями організації освітнього процесу. Всі педагоги використовують технічні засоби, володіють навичками роботи з ІКТ. Порівняння показників результативності методичної роботи свідчать про динаміку росту професійної майстерності педагогів завдяки підвищенню якості самоосвітньої діяльності, проходження курсової перепідготовки.

 

4.Матеріально – технічне забезпечення.

     Приміщення школи є типовим, тому матеріально – технічна база  школи відповідає вимогам, які визначаються відповідними будівельними  та санітарно - гігієнічними нормами  і правилами.

     Місія школи полягає у створенні безпечних умов для дітей, наданні рівних можливостей для кожної дитини незалежно від її рівня розвитку, забезпеченні пізнавального розвитку учня та якісної підготовки  до життя.

Школа відкрита 01.09.1990 року. Приміщення школи складається з двоповерхового корпусу, загальною площею 1889 м2, з них-118 м2 знаходиться в оренді ДНЗ «Білосніжка». В будівлі знаходяться навчальні приміщення, їдальня, майстерня, бібліотека, спортивна та актова зали. Площа приміщень, задіяних для проведення навчальних занять (крім фізкультури та трудового навчання) становить 698 м2.

     Наявний кабінет інформатики, оснащений 9 комп’ютерами з операційною системою Microsoft Windows, з яких 6 знаходяться в неробочому стані.

     Наявні 4 класних кімнати 1-4 класів, обладнані  згідно вимог НУШ 1 мультимедійними комплексами в 2 класі (екран, проектор, ноутбук, принтер та інше) і 2 ноутбуками та принтерами в 3-4 класах, телевізором у 4 класі.

     Наявний Інтернет. Вся площа приміщень закладу покрита Wi-Fi. Школа має власну поштову скриньку. Діяльність філії висвітлюється на веб-сайті опорного закладу – Дашівськог ліцею.

     Для занять з фізкультури та спортивно-масових заходів використовуються надвірні споруди: футбольне поле та майданчик з нестандартним тренажерним обладнанням.

В закладі працює  харчоблок на 48 посадкових місць, який забезпечує обідами здобувачів освіти початкової та основної школи.

В приміщенні  закладу є в наявності 1 внутрішня вбиральня.

Водопостачання здійснюється за рахунок скважини з розводкою водогінної мережі до приміщення.

Опалювання  закладу освіти забезпечується власною котельнею, яка оснащена твердопаливним котлом марки КСТ-100. Будівля котельні розташована окремо.

Підвіз здобувачів освіти та вчителів до закладу здійснюється шкільним автобусом з навколишніх сіл – Іванівка, Кам'яногірка та смт. Дашева.

Стан приміщень задовільний.  Щорічно при підготовці школи до навчального року здійснюється косметичний ремонт  приміщень.

Колектив школи на перше місце ставить створення безпечного освітнього середовища.

У школі наявне укриття, площа якого становить 200 м квадратних. У ньому повністю вміщаються діти школи, дитячого садочка та всі працівники. Укриття оснащене столами та стільцями. Також наявні аптечка, запаси води та печива.

Санітарний стан території школи та приміщень – задовільний. Адміністрація школи намагається забезпечувати життєдіяльність та організацію освітнього процесу необхідним матеріалом, меблями, наочністю відповідно до сучасних вимог.

 

5.Організація харчування та медичне обслуговування.

    Одним із чинників , що впливають на стан здоров′я дітей є харчування, організація якого спрямована на забезпечення повноцінного збалансованого харчування філії, регламентується законом України «Про освіту», ч.7 ст.20 Закону України «Про повну загальну середню освіту», Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Наказу Мінагрополітики України від 01.10.2012 № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)», відповідно до Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом МОЗ від 25.09.2020 р.№2205, згідно з Порядком організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затвердженого Постановою КМУ від 24.03.2021 року №305.

    З вересня 2022 р. було  забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням за рахунок коштів місцевого бюджету 8 учнів, але до кінця навчального року кількість збільшилася до 16:

- 2 дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»;

- 2дитини, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів, або з числа дітей внутрішньо переміщених осіб.

- 2 дитини, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів, або з числа дітей внутрішньо переміщених осібта батько яких у ЗСУ.

- 3 дітей учасників АТО,ООС.

- 7 дітей, батьки яких у ЗСУ.

Учні 1-8 класів ( які не відносяться до пільгових категорій), харчуються за батьківські кошти.

     Загальний контроль за організацією харчування здійснює завідувач філії. Харчоблок та їдальня школи розміщені на першому поверсі. Приміщення їдальні розраховано на 48 посадкових місць. Харчоблок оснащений усім необхідним обладнанням, яке знаходиться у робочому стані. В цьому році придбано блендер за  благодійні кошти. Санітарний стан харчоблоку, їдальні та допоміжних приміщень відповідає санітарно – гігієнічним вимогам.

     Приміщення харчоблоку  та їдальні щоденно прибираються, раз на тиждень робиться генеральне прибирання з миючими засобами, які внесені до єдиного реєстру МОЗ України та мають позитивний висновок Державної санітарно – епідеміологічної експертизи МОЗ України.

     Харчоблок використовується раціонально. Кухонний посуд та інвентар зберігається в  спеціально відведених місцях, промаркований, використовується за призначенням.

     Документацію з організації харчування в школі ведуть кухар, завідувач філії та працівник ФАПу (виконує обов’язки медичної сестри в зв’язку з відсутністю такої посади в штатному розписі), журнали заповнюються своєчасно та охайно.

      Зберігання продуктів харчування відповідає встановленим вимогам. Всі продукти, які постачаються на кухню, приймаються лише при наявності сертифікатів якості та всіх необхідних документів згідно вимог HACCP. Кухар чітко дотримується терміну реалізації продуктів.

      На підставі вищесказаного слід зазначити, що робота школи з питань організації  харчування учнів знаходиться на достатньому рівні.

У школі створені задовільні умови для проведення медичної,  оздоровчо – профілактичної роботи. Медичний кабінет відсутній.

     Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно цих списків видається наказ по школі. За результатами огляду учнів складаються «Листки здоров′я» із записом на відповідних сторінках класних журналів

     За встановленим графіком проводиться оцінка санітарно – гігієнічного стану приміщень школи. Результати фіксуються в журналах встановленого зразка.

     Активізувалася робота з прищеплення дітям навичок особистої  та загальної гігієни, загальна санітарно – просвітницька діяльність серед учнів та батьків.

     Забезпечення адміністративного контролю за медичним обслуговуванням учнів здійснює завідувач філії. Матеріали узагальнюються актами, довідками, поданням до наказів по опорному закладу та заслуховуються на нарадах.

     Класні керівники постійно тримають на контролі стан здоров'я і самопочуття цих дітей, роблячи щоденні відповідні записи в спеціально заведених журналах. Вчитель  фізичної культури приділяє багато уваги таким дітям під час проведення уроків, відповідно до  групи здоров'я з фізичної культури  дає навантаження згідно з нормами і рекомендаціями лікарів.

     Медичне обслуговування працівників школи організовано щорічно. Огляди відбуваються за рахунок коштів місцевого бюджету. Проходження медичного огляду фіксується в санітарних книжках установленого зразка, які зберігаються у школі.

 

6. Організація освітнього процесу і забезпечення прав і законних інтересів його учасників

      Освітній процес в філії було організована згідно з річним планом роботи закладу відповідно до типових освітніх програм та робочого навчального плану на 2022-2023 н.р.

      На внутрішньошкільному контролі перебував стан викладання  таких навчальних предметів, як англійська мова та предметів НУШ в 1-4 класах. З метою виявлення рівня навчальних досягнень із цих предметів проводилися моніторингові дослідження. Їх результати були узагальнені та винесені для обговорення та вироблення необхідних рішень на засідання педагогічних рад та написання наказів.

 

7.Методична робота

     Методична робота в закладі здійснюється згідно плану роботи науково-методичної ради освітнього округу Дашівської ТГ для реалізації науково-методичної проблеми «Забезпечення безперервного професійного розвитку педагогічних працівників, і інноваційної діяльності в умовах впровадження нових державних стандартів та компетентнісної освіти». Для реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі закладу. За участі вчителів закладу проходять предметні тижні, методичні засідання, тощо.

     Упродовж навчального року здійснювався систематичний контроль за виконанням вчителями школи навчальних програм і планів. На підставі проведених перевірок адміністрацією філії були складені  довідки для написання наказів. Питання стану виконання навчальних програм  заслуховується на педраді опорного закладу після закінчення  навчального року. На кінець 2022/2023 навчального року навчальні програми і плани виконано в повному обсязі.

     Аналіз поурочного планування вчителів здійснювався під час вивчення стану викладання предметів. Складено перспективний  план курсової підготовки та атестації вчителів на 5 років.

 

8. Навчальні досягнення учнів і колективу

     Розвиток творчих здібностей, забезпечення всебічного розвитку особистості – пріоритетне завдання навчальної та виховної роботи в школі. Щорічно по даному напрямку робота відображена в  річному плані за відповідним розділом та у виховному плані. Завідувачем філії проаналізовано роботу школи по виконанню даної програми.

Аналізуючи виконання програми, можна виділити кілька напрямків роботи:

1.Діагностика рівня пізнавальних можливостей учнів, виявлення творчої обдарованості.

2. Залучення учнів до підготовки та проведення предметних  тижнів.

3. Залучення учнів до участі в конкурсах:

Знавців української мови ім. Т.Г.Шевченка

Знавців української мови ім. П. Яцика

Конкурси малюнків

Мистецькі конкурси

4. Підготовка та проведення акцій волонтерського спрямування.

5. Предметні конкурси і олімпіади.

     Педагогічна майстерність – це діяльність вчителя на рівні відомих зразків, викладених у методичних розробках і рекомендаціях, а творчість - це завжди пошук і знаходження нового, це створення нових оригінальних підходів, окремих прийомів, що переростають у педагогічний досвід.

    Сьогодні пріоритетним питанням є підвищення кваліфікації педагогів, вдосконалення їхньої майстерності, впровадження сучасних досягнень психолого-педагогічної науки та передового досвіду. Це забезпечується безперервною педагогічною освітою підвищення професіоналізму вчителів. З цією метою вчителі проходили дистанційні курси на освітніх педагогічних платформах «Всеосвіта», «На урок».

    Протягом 2022-2023 навчального року робота педколективу була спрямована на особистісно-зорієнтоване навчання і патріотичне виховання школярів. Велика увага у школі приділяється охопленню дітей навчанням. Станом на 1 вересня 2022 року до першого класу були залучені всі діти, яким виповнилось 6 років

За підсумками навчального року учні школи показали  рівень досягнень:

З 26 учнів 5-8 класів високого рівня немає( 0%), достатній – 6 учнів (24%), середній рівень – 15 учнів (60 %), початковий рівень – 4 учнів (16%).

Педагоги школи здійснюють роботу з обдарованими учнями. У жовтні місяці 2021 року було проведено І етап міжнародного конкурсу ім. П. Яцика.

 

9. Виховна та позакласна робота

     У 2022/2023 виховна робота була спрямована на створення сприятливих умов для всебічного розвитку дітей на кожному з вікових етапів, їх адаптації в соціумі, на патріотичне виховання любові до рідної землі, мови,на пропаганду духовних надбань українського народу, на формування правової культури, сприйняття власної індивідуальності, впевненості в собі, на усвідомленому виборі здорового способу життя , на осмислення самовизначення у виборі професії, на формування правової культури, негативного ставлення до протиправних діянь, розвиток учнівського самоврядування, співпрацю з батьками, з закладами охорони здоров’я та громадськими організаціями.

     У навчальному закладі сформовано шкільні традиції проведення таких заходів: Свято першого дзвоника, Олімпійський тиждень, День учителя,  Новорічні ранки, День захисника Вітчизни, щодо вшанування пам’яті жертв голодомору 1932-33 років, День Соборності України, День пам’яті героїв Крут, День пам’яті та примирення, День матері, Свято останнього дзвоника. При проведенні цих свят охоплено 100% учнів школи , батьківський комітет та колектив школи. Для їх реалізації в школі розроблений план виховної роботи навчального закладу та плани виховної роботи класних керівників. Вони охоплюють усі напрямки виховання та включають у себе календарні, традиційні шкільні свята, заходи, конкурси,  заходи відділу освіти.

     Національно-патріотичне виховання є важливою складовою навчального процесу в школі. Патріотичне виховання забезпечується в школі через систему заходів, спрямованих на розуміння учнями громадського обов’язку, формування в них патріотичних почуттів. Протягом року класні керівники 1-8-х класів проводили бесіди, виховні години, уроки мужності з відзначення державних свят, пов’язаних з історією України та рідного краю, займалися волонтерською роботою, організовували благодійні ярмарки.

     У філії були проведені заходи з нагоди  Дня миру, Дня української писемності та мови, Дня  рідної мови, відзначено День Соборності та Свободи України. У ці дні були проведені виставка малюнків «Україна – рідний край», конкурс на краще читання віршів Т. Г. Шевченка, проведено виховні години «Україна – мій рідний дім», «Моя мова барвінкова», проводяться засідання мовного клубу “Мова калинова”.

     Щодо правоосвітньої та правовиховної роботи у школі проведено тиждень правової освіти «Закон і ми», який проходив з 12 до 16 грудня 2023 р.. Метою проведення було: формування правосвідомості, правової культури школярів, розвиток ключових компетентностей самоефективної особистості. У рамках тижня учні були учасниками правових конкурсів, вікторини «Чи знаєш ти свої права?», організовано виставку малюнків на тему: «Мої права».

      З метою профорієнтаційної роботи у школі проводиться ряд заходів: години спілкування «Світ моїх захоплень», «Ким я хочу стати», конкурси малюнків.

Виконуючи завдання художньо-естетичного виховання, у школі проводяться традиційні конкурсні заходи, у яких беруть участь усі класні колективи школи. Зокрема, проведено:

- флешмоб до Дня миру”

- флешмоб до Дня української хустки;

-  заходи до Всесвітнього дня вишиванки.

    Окремим питанням у виховній роботі закладу є профілактика наркоманії, алкоголізму, тютюнопаління та формування здорового способу життя. З метою профілактики та пропаганди здорового способу життя, боротьби з наркоманією та СНІДом проводилися наступні заходи: тиждень безпеки життєдіяльності,  тематичні виховні години та години спілкування, шкільні спортивні змагання, перегляд тематичних відеофільмів.

    Певну увагу приділено пільговому контингенту. Сформовано базу даних учнів філії пільгових категорій, яка протягом року поновлювалась. Учні цих категорій залучені до участі в шкільних гуртках. Для них організовано безкоштовне харчування  (згідно наданих документів).

    З метою попередження дитячого травматизму, вивчення правил дорожнього руху та попередження дорожньо-транспортних пригод,  в школі організовано вивчення Правил поведінки в надзвичайних ситуаціях, дорожнього руху, створено куточок безпеки. Протягом  навчального  року  питання  виховної  роботи  розглядались  на   нарадах  при   завідувачу: «Контроль за відвідуванням учнями навчального закладу», «Про створення умов для розвитку, збереження і зміцнення здоров’я учнів», «Про стан роботи щодо профілактики правопорушень серед учнів школи», «Про стан виховної роботи за І, ІІ семестри 2022/2023  н.р.».

 

10.Дотримання вимог охорони дитинства, техніки безпеки, санітарно – гігієнічних та протипожежних норм

    На виконання Закону України „Про охорону праці",  згідно з  річним планом роботи та з метою попередження травматизму, створення безпечних умов навчання та праці у школі проводиться систематична робота.

    При проведенні уроків фізики та хімії, інформатики та біології,  виконанні практичних та лабораторних робіт учителі-предметники регулярно здійснюють інструктаж з техніки безпеки на робочих місцях. Двічі на рік комісія з охорони праці проводить обстеження стану надійності закріплення спортивного обладнання на спортмайданчику та ігровому майданчику, про що складається  відповідний акт-дозвіл.

    При проведенні позакласної роботи (конкурси, екскурсії) вчителі, які супроводжують учнів, відповідають за збереження життя і здоров'я дітей. Учням попередньо нагадуються правила дорожнього руху, правила поведінки у громадських місцях та дотримання техніки безпеки під час подорожі.

    Перед кожними канікулами класними керівниками та класоводами проводиться інструктаж із правил дорожнього руху, поводження з електро- та газовими приладами, вибухонебезпечними предметами, правил поведінки на воді (льоду) тощо.

На виконання річного плану роботи з питань охорони праці та попередження травматизму протягом вересня кожного року:

1.   Оформляється  акт підготовки школи до нового навчального року.

2.  Наказом по закладу призначаються відповідальні за роботу з охорони праці та безпеки життєдіяльності.

3.  Створюється комісія з охорони праці та комісія з розслідування нещасних випадків.

4.  На початку навчального року проводиться вступний інструктаж із техніки безпеки з реєстрацією його в журналі.

5. Протягом року до 1 вересня  кожен працівник проходить медичний огляд, кухар- двічі на рік.

     На нарадах при завідувачу проводиться аналіз стану дотримання санітарно-гігієнічних вимог, дотримання законодавства з охорони праці.

     Розроблено план евакуації на випадок пожежі, має місце наочна агітація. Працівники дотримуються правил протипожежної безпеки.

     У відповідності з посадовими обов’язками, вимогами нормативних документів педпрацівники у своїй роботі дотримуються правил  педагогічної  етики  у спілкуванні  з дітьми, організації їх  навчання,  проведенні  виховної  роботи.  Проводиться робота  по ознайомленню учнів з основними положеннями Конвенції про права дитини, забезпечуються відповідні безпечні умови навчання і праці, санітарно – гігієнічні вимоги під час освітнього процесу, можливості  дітей харчуватись, отримувати необхідну медичну допомогу. Належні питання охорони праці і дотримання правил техніки безпеки контролюються адміністрацією школи, обговорюються на педраді, видаються накази. Проводиться місячник безпеки життєдіяльності (вересень), місячник Цивільного захисту (вересень-жовтень,), день Цивільного захисту- квітень, тиждень протипожежної безпеки(січень), тиждень безпеки дорожнього руху(вересень), предметний тиждень з безпеки життєдіяльності(грудень).

 

11.Надання соціальної підтримки та допомоги дітям – сиротам, позбавлення батьківського піклування, дітям з малозабезпечених сімей

    Питання про дотримання законодавства щодо охорони прав дитини, виконання Закону України „Про охорону дитинства", Конвенції про права дитини щорічно розглядаються на нарадах при завідувачі, видаються відповідні накази, ведеться роз'яснювальна робота серед учнів і батьків.

    Педагогічні працівники школи з великою відповідальністю працюють по своєчасному виявленню дітей пільгових категорій, здійсненню контролю за умовами життя, захисту прав та інтересів дітей, які потребують допомоги держави, надання цільової підтримки. Кожен класний керівник 1-8 класів на початку вересня формує бази даних дітей пільгових категорій. Щокварталу поновлюється банк даних на учнів, які потребують соціальної підтримки.

 

12.Дотримання правопорядку неповнолітніми та вжиті профілактичні заходи щодо попередження правопорушень із їх боку

     З метою запобігання правопорушенням з боку учнів у школі постійно ведеться роз’яснююча профілактична робота класними керівниками,  адміністрацією,  членами  батьківського  комітету, членами учкому. Щоденний контроль за відвідуванням і взаємозв’язки з батьками попереджують прояви бродяжництва серед учнів школи. За кожен проступок учня повідомляються його батьки, в окремих випадках батьки запрошуються до школи.

    Поряд з цим належну профілактичну правоосвітню і виховну роботу проводять класні керівники,  адміністрація  школи. Питання дисципліни і порядку, дотримання норм учнівського життя, постійно піднімається як на класних, так і на загальношкільних батьківських зборах, вчителі готують по даних питаннях виступи перед батьками на зборах.

    Школа підтримує зв’язок з питань правовиховання, попередження  жорстокості та насильства з  місцевими  органами влади, ювенальною поліцією.

 

12.Стан дитячого травматизму

     Збереження та зміцнення здоров'я дітей є однією із основних проблем, над якою наполегливо працює колектив філії. На виконання Закону України «Про охорону праці», згідно з Положенням про організацію роботи з охорони праці в закладах освіти, затвердженого наказом МОН України від 01.08.2001р. №563 та з метою попередження дитячого травматизму та створення безпечних умов навчання та виховання у закладі ведеться така робота:

1.     Видається  наказ  по школі  «Про призначення відповідального за техніку безпеки».

2.    Адміністрація тримає під постійним контролем стан роботи з профілактики дитячого травматизму.

3.    Двічі на рік комісія перевіряє готовність і складає акти про підготовку спортивних споруд, майданчиків до роботи в осінньо-зимовий та весняно-літній час, видаються відповідні накази по школі.

      На нарадах при завідувачу  розглядаються питання   профілактики дитячого травматизму та дотримання нормативів з охорони праці для дітей та дорослих, гігієнічних рекомендацій щодо профілактики захворюваності на ГРВІ та грип.

      За  2022-2023 навчальний рік у школі  не було зафіксовано  випадків травмування учнів.

 

13. Залучення педагогічної та батьківської громадськості школи до управління його діяльністю, співпраця з громадськими організаціями

      Наш навчальний заклад завжди співпрацює з органами громадського самоврядування. Під час проведення урочистих свят  до школи обов′язково запрошуються гості: староста с.Копіївка, Іванівка та Олексіївка  Сіранчук Д. А., голова фермерського господарства « Копіївський лан»  Врещ О.М., Вреш А.В., Врещ С.В та голова ТОВ «Мисливський край» Риженков О.В.

      У школі створено і забезпечено роботу всіх органів педагогічної та  батьківської громадськості згідно з Положенням про філію.

 

14. Дисциплінарна практика та аналіз звернень громадян з питань діяльності школи.

Реагування завідувача філії на зауваження та пропозиції, викладені батьківським комітетом, представниками інших органів громадського самоврядування

      У відповідності до Указу Президента України від 07.02.2008р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційних прав на звернення до органів влади та органів місцевого самоврядування» в школі здійснюється прийом громадян протягом робочого дня завідувачем філії. Протягом  2022-2023 навчального року  звернень громадян з питань діяльності  закладу не бул

15. Фінансово-господарська діяльність.

      Зміцнення матеріально- технічної бази філії відбувається за рахунок бюджетних коштів, благодійної допомоги батьків, працівників школи та фермерських господарств.

За бюджетні кошти для укриття придбано:

-водоемульсійна фарба 2 відра 1300грн.,

- фарба для укриттяна суму 3195 грн.,

- двері- 5000грн.

- біотуалет- 3765 грн.

- вентилятори 2 шт. 572 грн.

- кабель- 720 грн.

-- цемент 40 мішків по 120грн. 4800грн.

    Сума разом: 19 352 грн. (девятнадцять тисяч триста пятдесят дві гривні)

    Улітку 2022 року проведено технічне обслуговування вогнегасників.

 

 

Звіт про використання позабюджетних коштів

під час облаштування укриття

 Копіївської філії Дашівського ліцею

 

  1. Риженков О.В.-  відсів, 8 т., 8000 тис.

                                         пісок, 5 т., 6000 тис.

  1. Врещ А.В.- вентилятори, 2шт., 3600грн.
  2. Полєжаєва Т.Ю.- 10 мішків цементу, 1100грн.
  3. Головченко  Л.О. -10 мішків цементу, 1100грн.

Сума разом: 19 800грн. ( девятнадцять тисяч вісімсот гривень)

 

Благодійна допомога батьків та колективу школи:

  1. Водоемульсійна фарба- 3 відра по 460 грн., 1380грн
  2. Відра- 4 шт. по 70 грн., 280 грн.
  3. Лампочки 12 шт. по 55 грн, 660грн.,
  4. Вмикачі 5шт. по 48 грн, 240 грн.,
  5. Вимикачі 6 шт. по 48 грн, 288грн.,
  6. Розетки 2 шт. по 65 грн. 130грн.,
  7. Щітки для побілки стін 3 шт. по 85 грн. 255 грн.,
  8. Медикаменти 1280грн.,
  9. Бокс для медикаментив, 280 грн.,
  10. Бокси для продуктів 2 шт. по 390 грн., 780грн.
  11. Вивіска на укриття- 480 грн.,
  12. Вказівники руху до укриття 2 шт.по 80 грн., 160 грн.

Загальна сума: 6213 рн (  шість тисяч двісті тринадцять)

 

Звіт

про використання позабюджетних коштів ( батьків, колективу школи та спонсорів)

за серпень-грудень 2022 року

Місяць

Найменування

Сума (грн)

Серпень

Благодійне надходження в натуральній формі:

- бокс- аптечка

- медичні препарати

- розетка, вилка

- відра 2 шт.

- бокси для продуктів харчування ( для укриття)  2 шт.

- вода  артезіанська ( в укриття)

-продукти харчування (в укриття)

 

275 грн

406 грн

92 грн

190 грн

580 грн

576 грн

232 грн

(2351 грн)

Вересень

Благодійне надходження в натуральній формі:

- вивіска на укриття

-терморегулятор до боллера

-оплата послуг по ремонту боллера та електром’ясорубки

-миючі засоби

- віники ( 3 шт)

 

450грн.

200 грн.

500 грн.

279 грн

210 грн

(1639 грн)

Жовтень

Благодійне надходження в натуральній формі:

- оплата послуг по ремонту холодильника

- каналізаційні труби у їдальні

- вивіски ( напрям руху в укриття) 2 шт.

- цепок до бензопилки 32*325 ST (25RS)

- бензин 10л

 

 

800грн

567 грн

160 грн

375 грн

500грн

(2402 грн)

Листопад

Благодійне надходження в натуральній формі:

- механізм дверний,ручка дверна

-масло до генератора YUKOIL SINT 4T 1л

-масло  Євро М8В 1,5л, 3 шт.

-картридж

- вода  артезіанська ( в укриття)

-продукти харчування (в укриття)

 

 

515грн.

240 грн.

480 грн

350 грн

360 грн

283 грн

( 2228 грн)

Грудень

Благодійне надходження в натуральній формі:

- електроди

- миючі засоби

- лампа ETRON 10W 10шт.

- бензин 10л (для порізки дров)

-масло до генератора YUKOIL SINT 4T 1л

- масло  Євро М8В 1,5л. 2 шт.

 

 

145 грн.

596 грн.

650 грн

500 грн

240 грн

320 грн

(2451 грн)

                                

Місяць

Найменування

 

Сума (грн)

Січень

Благодійне надходження в натуральній формі:

- провід АППВ 2*25

-вилка з/з 16 А

- вимикач 2ІР65

 -масло до генератора YUKOIL SINT 4T  2л

- фільтр латунний вода Ду 32 Санді Форте

-миючі засоби

 

370 грн

60 грн

174 грн

520 грн

280 грн

283 грн

(1687 грн)

Лютий

Благодійне надходження в натуральній формі:

-оплата послуг електрика ( світло від генератора в укриття)

- пускач

- миючі засоби

- вода  артезіанська ( в укриття)

- стенди в клас безпеки ( 6 шт.)

 

 

200грн

 

135 грн

96 грн

240 грн

4500 грн

(5171 грн)

Березень

Благодійне надходження в натуральній формі:

- прапор

-масло  Євро М8В 1,5л, 3 шт.

- миючі засоби

- посуд в їдальню ( миска)

- кільце до бензопили

- цепок до бензопили 32*325 ST (25RS)

-шина – Гудлак до бензопили

- масло Хускварна НР 2Т 1л.

- щітка Макловиця  2 шт.

 

 

 

 

180грн.

480 грн

225 грн

80 грн

65 грн

375 грн

315 грн

275 грн

70 грн

(2065 грн)

 

 

 

Квітень

Благодійне надходження в натуральній формі:

- тен до бойлера Італія

- терморегулятор до бойлера Італія

- прокладка до бойлера

- сілікон

 -масло АVIS М-8

-миючі засоби

- миска для овочів

- оплата послуг електрика

- блендер

- пісок

 

 

650 грн 

350 грн

75 грн

98  грн

140 грн

192 грн

80 грн

200грн

4300 грн

5000грн

(11 085грн)

Травень

- миючі засоби

- паперові рушники

- провід АППВ 2*25

- короб до провода

- саморізи 1п.

- круг побідітовий

- свердло

- леска

яч волейбольний

-ремонт дрелі

- виготовлення документації опору- заземлення

- шуруповер акумуляторний

459 грн

86 грн

120грн

125 грн

280 грн

128 грн

68 грн

65 грн

300 грн

250 грн

1140 грн

1490 грн

(4426 грн)

 

Всього  використання благодійних позабюджетних коштів ( батьків, колективу школи таспонсорів) за  2022-2023 н.р. - 

61 518  грн. ( шістдесят одна тисяча пятсот вісімнадцять гривень)

     Процес удосконалення матеріально- технічної бази триває поступово та покликаний створити комфортні умови, сприятливе освітнє середовище для здобувачів освіти.

     У новому навчальному році потрібно провести обробку горища, встановлення 32 вікон та поточні ремонти класних кімнат, їдальні, спортивної зали та коридорів.

    Кредо освіти школи залишається незмінним «Не зупинятися на досягнутому, а орієнтуватися на перспективу».


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора